bultjes processierups

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

reentje91

bultjes processierups

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 23:16

Begin vorige week begon mijn broertje te klagen over het abnormale aantal muggenbulden die hij had. Het werden er steeds meer dus begonnen we ons op een gegeven moment toch af te vragen of het uberhaupt wel muggenbulden waren. Toen een aantal dagen later mijn vader en ik dezelfde buldjes kregen waren we er van overtuigd dat het zeker geen muggenbulden waren. Naar wat opzoek werk op internet en wat nagevraagd bij mensen te hebben zijn we tot de conclusie gekomen dat de buldjes veroorzaakt worden door haartjes van prosessierupsen. Hierdoor krijg je ontzettend veel kleine bultjes en het worden er steeds meer. Het jeukt ontzettend en gaat pas na ongeveer 2 weken weer weg. We hebben een soort klein bos in de achtertuin en hebben dus ook massa's van die beesten. We hebben voor morgen mensen besteld die gif komen spuiten tegen deze beesten. Ben ontzettend blij als ze eindelijk weg zijn en ik over 2 weken van de bultjes af ben. Word op het moment namelijk echt gek van de jeuk. Nou is mijn vraag wie heeft er nog meer last van dit probleem en wil zijn leed een beetje met mij delen? Tong uitsteken

Cyntje

Re: bultjes processierups

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 23:18

Ik meen dat je daarvoor ook medicijnen kan krijgen bij de dokter dat de jeuk wat minder word Knipoog

Heeft mijn broertje vroeger ook gehad.
Het is zeer vervelend al heb ik het zelf gelukkig nog nooit gehad!

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 23:22

Cyntje schreef:
Ik meen dat je daarvoor ook medicijnen kan krijgen bij de dokter dat de jeuk wat minder word Knipoog

Heeft mijn broertje vroeger ook gehad.
Het is zeer vervelend al heb ik het zelf gelukkig nog nooit gehad!

klopt heb de medicijnen gekregen maar het helpt helemaal niet bij mij. Het blijft jeuken.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 23:25

Oei das dan wel knap vervelend Ach gut