Dreadlocks uitkammen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Dreadlocks uitkammen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 21:57

Hoi als het hier fout staat mag het goed gezet worden. , ik heb vandaag dreads laten zetten, en ben ontzettend ontevreden over het resultaat en heb er echt ontzettend veel spijt van, Sommige denken, je moet er aan wennen, maar ik vind het gewoon nual niets!

Het is VEEL te kort geworden, die elastiekjes erin zien er niet uit, en kan het niet eens meer in een staart doen, en het zijn er wel meer als 70.
Ik wil ze er gewoon het liefst volgende week al uit! Zonde van me geld ik weet het, maar die gene die ze gezet heb is alles behalve eerlijk tegen mij geweest, Ik heb aangegeven dat ik het niet kort wou en ze vroeg of ik stompe puntjes of losse punten wou, ik vroeg haar wat het inhield, ze zei heel onprofessioneel: Nou, gewoon omhaken , verdere uitleg kreeg ik niet dus zei ik dat ik het niet zeker wist dus heb ze zelf de beslissing genomen ze om te haken, resultaat me haar was net iets onder me schouders, nu is het tot me oren en ik vind het echt ENORM vreselijk.

Weet iemand hoe ik ze er uit kan kammen?

pinuts

Re: Dreadlocks uitkammen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:58

dreads eruit kammen? nee dat kan niet. Het spijt me zeer, maar ze moeten eraf geknipt worden... Heb je fotos? als ze heel onprofessioneel waren zijn ze miss heel losjes? maar lijkt me niet..

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:59

ik ben wel benieuwd hoe het eruitziet..

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 22:00

pinuts schreef:
dreads eruit kammen? nee dat kan niet. Het spijt me zeer, maar ze moeten eraf geknipt worden... Heb je fotos? als ze heel onprofessioneel waren zijn ze miss heel losjes? maar lijkt me niet..

Ik heb hier en daar mensen gelezen die het uitgekamt hebben, dus uitkammen is wel een optie wil alleen ff weten hoe.

Heb geen fotos gemaakt want ik schaam me kapot en ben zeer depresief!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:01

Eruit kammen? Je hebt dus écht dreads van je eigen haar, of heb je synthetische dreads?
Synthetische dreads kun je gewoon los halen door het elastiekje los te knippen.
Echte dreads kún je er wel uit kammen, maar je verliest natuurlijk wel heel veel haar. En het is héél wat werk en killing voor je haar.

Weet je zeker dat je het niets vind? Wil je het niet eerst even aankijken voordat je je haar verklo*t aan het kammen?
Laatst bijgewerkt door Red_Savage op 24-06-08 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:02

als ze niet met permanentvloeistof zijn gezet kan je ze in het begin toch nog wel uitkammen? Wel een heel werkje, maar volgens mij kan dat echt wel! Gewoon aan de onderkant beginnen en per dread langzaam van onder naar boven uitkammen. En niet te snel willen, dan hou je het meeste haar over. Misschien doen op een moment dat je twee dagen tijd hebt, dan hoef je niet met een half hoofd naar school of aan het werk Vork

En ehh... foto!

Nathaliia

ik ben ook wel benieuwd hoe het eruit ziet, maar het moet er haast toch wel uit kunnen pluizen ofzo?

Blablabla11

je hebt dreads van je eigen haar laten zetten ?? dan moet je het er uit scheren/ knippen

heb je het van nep haar kan je het er zo uithalen .. heb je misschien foto??

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:03

Succes ermee, denk dat er niks anders voor je op zit om het profesioneel eruit te laten halen. mij lijkt kammen niet echt heel goed, als het uberhaupt al kan.

pinuts

hmm, ik vraag me zeer sterk af of ze uitkambaar zijn hoor. ligt eraan hoe ze gezet zijn. Dan nog is dat heeeel veel werk. Misschien als ze langer worden dat het dan wel mooi is. Maak eens een foto, korte dreads kunnen ook mooi zijn:) Komop meis

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 22:03

dovish schreef:
als ze niet met permanentvloeistof zijn gezet kan je ze in het begin toch nog wel uitkammen? Wel een heel werkje, maar volgens mij kan dat echt wel! Gewoon aan de onderkant beginnen en per dread langzaam van onder naar boven uitkammen. En niet te snel willen, dan hou je het meeste haar over. Misschien doen op een moment dat je twee dagen tijd hebt, dan hoef je niet met een half hoofd naar school of aan het werk Vork

En ehh... foto!

Ze zijn inderdaad zonder permanent vloeistof gezet..
Ik kan niet zomaar 2 dagen binnen blijven dus ik wil ze er gewoon in 1 keer uit
heb foto gemakat post hem zo
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 24-06-08 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Horsesandme

Kan je die uitkammen Verward

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:04

Ik zou denken een bus Equishine erop spuiten en dan langzaam aan met je handen uitpluizen, maar goed ik heb nooit dreads gehad dus roep ook maar wat.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:04

Horsesandme schreef:
Kan je die uitkammen Verward

.... Clown
Dat is nou net wat de TS zich afvraagt. Huilen van het lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:05

ik wou dat je ze kon uitkammen, dan hoeft mijn vriend volgende week ook niet kaal:P

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:07

Het kan wel. Ik heb het een keer bij mijn buurjongen gedaan en die had al jaren dreads van zn eigen haar.
Zijn we met 3 meiden een halve dag mee bezig geweest en we hadden veel pijn aan onze handen achteraf maar er kwam toch nog best mooi haar uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:09

je kunt ze uit kammen. pb krummel eens die had ook echte dreads en heeft ze er ook uit gekamt. dus het kan wel. verder geen tips voor je ik kan zelf nl alleen syntetische zetten en uithalen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 22:11

Afbeelding

Zoals ik al zei IK vind het er niet uitzien, ze zijn veel te kort, en de manier hoe ze gezet zijn vind ik ze ook gewoon bagger, heb er ook 9 uur gezeten en het zijner meer als 60

Ze staan alle kanten op, ze jeuken, en die elastiekjes doen me pijn, ik kan niet eens liggen , ik kan ze niet in een staart doen. dit was gewoon mijn bedeling niet

Charret

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:14

Zo op de foto misstaan ze je helemaal niet..

_Judith

Hoe worden dreads dan precies gemaakt? Bloos

pinuts

hmm ik kende een jongen die net een spin op zijn kop had, had ik bij jou ook verwacht, maar t valt me eig nog mee. Maar als je er zelf niet tevreden over bent.. wat zeggen vrienden dan?

dovish

pinuts schreef:
ik wou dat je ze kon uitkammen, dan hoeft mijn vriend volgende week ook niet kaal:P

Het kan dus wél als ze nog niet zo lang zitten, ze zijn dan nog vervilt en helemaal harrie-in-de-warrie.

@ts, ik vind ze best leuk zo op de foto hoor! ik zou in ieder geval nog een dagje wachten om te kijken of het niet gaat wennen!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:16

zijn ze van je eigen haar dan??? Als ze niet van je eigen haar zijn kan je ze er gewoon uit halen... Ik kan het niet echt goed zien namenlijk... Als het met een elatiekje in kan je het elastiekje gewoon los knippen en dan los maken... Als het goed is zijn ze dan een klein stukje gevlochten...

danneke80

het kan ook nog als ze al lang zitten. Dan heb je alleen heel geduldige vriend(inn)en nodig.

Nathaliia

ik wilde net zeggen, het mistaat je serieus niet op de foto! maar je moet er natuurlijk niet mee blijven lopen als je het écht niks vind, zou idd nog een dagje wachten of je het echt niets vind...