Hoi!
Ik weet niet zo goed hoe ik dit ga uitleggen, maar ik heb al sinds een paar jaar een constante tintelende 'pijn' in mijn benen als ik wat vermoeid ben. Mijn benen voelen dan ook ontzettend zwaar aan. Ook ben ik 1 keer op de trap door mijn benen gezakt, maar meestal kan ik gewoon alles doen als ik deze 'pijn' heb. Dit heb ik sinds ik de ziekte van Pfeiffer heb gehad, 4 jaar terug.
Ik ben hiervoor al een keer naar de dokter geweest en zij heeft toen wat testjes gedaan met mijn benen (zoals met een hamertje tikken op mijn knieen om te kijken of mijn onderbenen hierop reageren door omhoog te schieten) en werd hieruit niet veel wijzer en vond het een vage klacht. Het kon een soort groeipijn zijn, waarbij je spieren ed. harder groeien dan je botten of zoiets dergelijks. Aangezien ik vrijwel uitgegroeid ben, kan dit het in ieder geval niet zijn.
Nu heb ik weer wat verschijnselen van de ziekte van Pfeiffer en heb ik zelf dagelijks die pijn in mijn benen en op dit moment ook nog eens in mijn armen, wat ik nog niet eerder heb gehad.
Nu ben ik benieuwd of iemand deze klachten zelf ook heeft en wat je eraan kunt doen, want ik kan nu elke avond vrij weinig door deze irritante klachten.
Brand maar los!