erge last na tandartsbezoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

erge last na tandartsbezoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 15:02

Vanmorgen moest ik om 10.15 bij de tandarts wezen. Deze heeft met verdoving een gat rechtsonder gevuld. Zo rond 14.00 begon ik erge pijn te voelen. Wel merkte ik al dat het tot aan m'n oor verdoofd was. Ze gaven m'n zenuw het voordeel van de twijfel.

Nu is de verdoving zo goed als uitgewerkt en heb ik erge druk op m'n oor en soort van kiespijn, heb al advil400 gehad en dit helpt voor geen meter. Ik weet niet waar ik het zoeken moet.

Zal ik een ontstoken zenuw hebben op dit moment?

Up_to_Date

Re: erge last na tandartsbezoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 17:33

Misschien kun je ff de tandarts bellen??
Straks lig je vannacht met flinke kiespijn in bed..

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:27

Het klinkt wel als een geirriteerde zenuw ofzo. Ik zou als ik jou was de tandarts bellen. Sterkte

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 20:24

Pijn na een vulling is normaal. De vulling kan namelijk nog krimpen en dergelijke. Als de pijn langer blijft, moet je toch de tandarts raadplegen. Maar ik neem dat er niets aan de hand is Knipoog

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 20:30

ik heb het zelf ook gehad, inderdaad gewoon irritatie van de zenuw.
bij mij blijft hij echter pijnlijk (overgevoelig, dus mag ik weer gezellig terug Nagelbijten / Gniffelen )

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 20:33

Je tand is en blijft altijd gevoelig nadat er een vulling in is geplaatst. Soms is er gewoon niets aan te doen. Bij de 1 is het erger dan de ander. Als het echt heel erg word moet je wel naar de tandarts gaan.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 00:35

normaal heb ik nergens last van. Maar nu dus wel.
Voor volgende week heb ik nog een afspraak staan, dus ik moet in ieder geval nog weer terug.
Leef vandaag op pijnstillers, maar mocht het niet beter gaan dan ga ik deze week nog terug.
Ze moet in ieder geval m'n vulling aan de kies wel bijslijpen, deze zit veel te hoog en is te scherp, kan nu niet normaal m'n kaken op elkaar doen. Maar ja, dat voel je niet als je een verdoving hebt

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 14:18

Het kan idd ook zijn dat de vulling te 'vol' is.. daar kan je ook heel veel last van krijgen Ja

Sterkte!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 12:17

zo eigenwijs als ik ben. het nog maar even aangekeken. Dom natuurlijk.
Nou vanmorgen toch maar gebeld. Wordt het een wortelkanaalbehandeling. Om 3 uur kan ik terecht, maar ondertussen loop ik de hele ochten al te springen door het huis, en geen pijnstiller die daar tegen werkt.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:14

Oei, klinkt pijnlijk! Sterkte Ach gut

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:27

oei, zoiets had ik dus ook. (had ik ook een topic over gemaakt).Ook ik was geboord met verdoving. Nadat de verdoving eruit was ging het heel zeer doen. En dat wel een paar weken lang. (ja echt). Dus ik ben nog eigenwijzer om het zo lang aan te houden. Van alles deed zeer, ging slapen met een pijnstiller. Tot vorige week, toen had ik zoveel pijn en volgens mij zat er een ontsteking. Dus maar naar de tandarts. Ja hoor, kleine ontsteking. lekker geboord, schoongemaakt en allerlei dingen. Met een verdoving erin voel je daar niks van. De napijn viel ook mee. en nu kan ik eindelijk lekker slapen zonder pijn en heb ik weinig last. maar de ontsteking zat wel aan de andere kant dan waar geboord was. Maar die kant is nog wel gevoelig. Als ik veel last krijg moest ik maar weer bellen.