Viel net van trap...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EvdB

Viel net van trap...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 20:56

Heb ik weer Clown
ik viel net van de trap, nouja ik sloeg de laatste paar treden over, ik viel dus niet van heel hoog. Maar ik viel languit op de stenen vloer, met mijn linkervoet dubbelgeklapt.
Het doet heel erg pijn, ik heb het al onder de kraan gehouden, maar het lijkt dik te worden. Ik kan er niet op lopen, en het is een soort stekende pijn, bij de wreef(?) van mijn voet, zeg maar, waar de bal van je voet zit aan de onderkant, maar dan aan de bovenkant.

Zou dit gekneusd zijn? of verstuikt? gebroken lijkt me niet Clown en wat kan ik het beste doen? ik heb het eventjes gekoeld. Moet ik hiermee naar de huisarts?

groetjes E_dicky

EvdB

Re: Viel net van trap...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 21:40

iemand?

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:42

Je kan het beste er ijs op doen, als je dat in huis hebt (koelzak). Als je er morgen nog last van hebt, en het dikker word, zou ik er toch even na laten kijken. Sterkte!

Mariekje22

nou klinkt niet best, als je er niet op kan lopen had ik allang de huisartsenpost gebeld....

Sophiee

Zou gebroken middenvoetsbeentje kunnen zijn, die dingen gaan zo doormidden volgens mij. Ik had een x met gym dat er iemand op stond en ik verkeerd wegdraaide, en toen was er al 1 gebroken. Deed ook niet heel veel zeer, kon wel beetje lopen, maar idd ook een stekende pijn. Zou zeker als het blauw en dik wordt even naar de dokter gaan!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:44

Oh zielepiet... wat zal je geschrokken zijn.
En je voet: koelen! Om te voorkomen dat het gaat zwellen. Doe er desnoods een pak doperwten of zoiets uit de diepvries op.
En misschien toch maar even naar de dokter.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:45

Koelen, als het morgen tegen de middag nog dik is, even langs de huisarts.

Clairee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:46

Je kunt ook je enkelbanden verrekt/gescheurd hebben omdat je zegt dat je zegt dat hij is dubbelgeklapt. Ik heb het 2 maand geleden ook gehad en heb ook nog steeds last van gevoeligheden boven op mijn voet (daar lopen de banden ook langs).. Ik zou maar goed koelen en voor de zekerheid naar de huisarts! Het is zonde om dat te gaan forceren namelijk..
Succes en sterkte met de pijn!

EvdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 21:47

Okee heel erg bedankt allemaal! Ik kijk het deze nacht nog even aan, als het morgen erg dik is, ga ik wel langs de huisarts.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 23:12

Iig, niet op proberen te lopen/steunen. Voor je weet wat het is.
Zou sowieso even naar HA oid gaan. Ik heb ook zo iets gehad, dat is dik 3 jaar terug. Maar ben toen eigenwijs geweest om niet te gaan. Nu heb er nog heel vaak last van. Zelfs ooit dagen dat ik er amper op kan stappen..
Naderhand bleek dat het met mijn aanhechtingsband te maken heeft.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 23:16

als je het niet vertrouwd gewoon langs de ha gaan. Lachen

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 00:50

Ik heb prewcies hetzelfde gehad. Ook van de trap en ok voet dubbel geklapt. Ik kon er ook niet op lopen maart ik moest de volegnde dag in de vluigtuig zitten! Ik had mezelf ff 'aangeleerd' hoe ik kon lopen met zo min mogelijk pijn en zat gelukkig nog in het vliegtuig de volgende dag Knipoog Na een paar dagen werd mijn voet helemaal blauw maar hij is wel vanzelf over gegaan. Gewoon goed omhoog houden en koelen Lachen Maar mocht je zorgen maken kan je altijd langs de huisarts Ja

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 15:37

Ik denk dat je het gekneust hebt. Lang koelen en drukverbandje erom doen.

En als het over 2 daagjes niet over is even langs de HA gaan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 17:54

Zelf niet gaan 'klungelen' met verband hoor, dat kan juist het verergeren als de druk verkeerd verdeeld wordt.

Het is inmiddels alweer gisteren gebeurd, ben benieuwd wat de TS heeft gedaan vandaag. Lachen

EvdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 21:53

Heb het een dagje aangekeken, heb gewoon mijn dagelijkse dingen gedaan Clown . Lopen deed wel pijn, maar ik kon er wel op staan. Het is niet vreselijk dik, alleen een beetje blauw. Het lijkt allemaal wel mee te vallen in ieder geval. Heel erg bedankt voor het meedenken en alle reacties! Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:56

Als de pijn er eerst niet was en daarna steeds erger ws, klinkt het inderdaad als gekneusd.
Ik zou het ook gewoon nog even aankijken, en als je het niet vertrouwt, toch even naar de HA.
Beterschap! Lachen

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:23

E_dicky schreef:
Heb het een dagje aangekeken, heb gewoon mijn dagelijkse dingen gedaan Clown . Lopen deed wel pijn, maar ik kon er wel op staan. Het is niet vreselijk dik, alleen een beetje blauw. Het lijkt allemaal wel mee te vallen in ieder geval. Heel erg bedankt voor het meedenken en alle reacties! Haha!

Gelukkig maar dat het meevalt!
En nu nooit meer van de trap af roetsjen!! Clown

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:25

heb het vorig jaar gehad, voet gekneusd kon er met geen mogelijkheid op lopen en dan moet je heel leuk gaan vertellen op school dat je broertje je getrapt heeft Clown

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 22:30

Ja, dat klinkt niet echt stoer!