Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horseylove schreef:zijn er ook meiden die het gevoel hebben dat ze zwanger zijn maar dat het toch niet zo is?
nou ik heb het zo nu en dan
hard onderduik lichte opzetting en maanr 2 dagen lichtelijk ongesteld zijn ipv 4 :S
bekend?
of kan het raak zijn?
Risje80 schreef:het enigste wat ik me kan bedenken is dat ik in een vruchtbare periode zit ofzo. Het heeft in ieder geval met hormonen te maken.
[***] schreef:Schijnzwanger, komt dat voor bij mensen?!
Kristie schreef:Volgens mij voel je, je ook meteen zwanger als je denkt dat je zwanger bent.
Bij mij doen mijn borsten tenminste meteen pijn, is me buik opgezwollen en heb ik zin in augurken
Jibbel schreef:Toch apart dat er mensen zijn die rustig 6 maanden zwanger zijn en er niks van merken..
Jibbel schreef:Toch apart dat er mensen zijn die rustig 6 maanden zwanger zijn en er niks van merken..
Lies_Tijger schreef:toevallig dat ik lees want ik heb het gevoel dat ik zwanger ben..
ik weet niet hoe het is om zwanger te zijn (ben ook pas 15 jaar)
Maar ik ben op dieet en heb het gevoel dat ik alleen maar een dikkere buik krijg.. niet vet maar meer opgezet.
ook zijn mijn borsten gegroeit en erg gevoelig..
maar ik ben aan de pil dus de kans dat ik ook echt zwanger ben is heel klein.. maar mijn moeder vond het ookal een beetje verdacht dat ik een steeds dikkere buik krij terwijl ik juist aan het lijnen ben