Gevoel van zwangerschap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horseylove

Gevoel van zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 17:15

zijn er ook meiden die het gevoel hebben dat ze zwanger zijn maar dat het toch niet zo is?
nou ik heb het zo nu en dan
hard onderduik lichte opzetting en maanr 2 dagen lichtelijk ongesteld zijn ipv 4 :S
bekend?
of kan het raak zijn?

secricible

Re: Geveol van zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:19

bij mensenwelzijn is hier een algemeen topic over...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:19

Kan je simpel achterkomen lijkt me.
Heb je de afgelopen tijd onbeschermd sex gehad? Pil vergeten? Antibiotica? Diarree?
Kan je hier ja op antwoorden, moet je een test halen. Dan weet je het zeker.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:16

Ik ben heel lang bezig geweest met proberen voor ik eiiindelijk zwanger was en ik dacht elke maand dat het raak was. Echt waar, ik kotste gewoon van de stress en elk steekje in mijn buik voelde ik. Dan heb ik ook stevige PMS dus dan weet je het wel. Toen ik eenmaal zwanger was, voelde ik... NIKS!!!! Het was nota bene de enige maand dat ik alleen voor de vorm testte.

Maar als je twijfelt, dan koop je bij de Kruidvat een testje en dan weet je het Knipoog

Myrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:33

horseylove schreef:
zijn er ook meiden die het gevoel hebben dat ze zwanger zijn maar dat het toch niet zo is?
nou ik heb het zo nu en dan
hard onderduik lichte opzetting en maanr 2 dagen lichtelijk ongesteld zijn ipv 4 :S
bekend?
of kan het raak zijn?

Nee, ik denk dat dit gevoel meer te maken heeft met de wil om zwanger te worden.
Misschien schijnzwanger?

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:39

Toevallig heb ik vanorgen een test gedaan.
Ik kan helemaal niet zwanger zijn, ik slik de pil door. Maar ik vertoonde zwangerschapverschijndselen. Zere borsten, buik en lage rugpijn. Misselijk en duizelig. Mensen vroegen of ik zwanger was. Eerst moest ik er om lachen,
Maar nu had ik zelfs last van mn bekkenbodem, een verlamt gevoel. Ik herken veel dingen van mijn vorige zwangerschappen.
Nu begon ik echt te twijfelen. Maar gelukkig de test was duidelijk negatief.
Ik weet ook niet wat het is, het enigste wat ik me kan bedenken is dat ik in een vruchtbare periode zit ofzo. Het heeft in ieder geval met hormonen te maken.

Myrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:44

Risje80 schreef:
het enigste wat ik me kan bedenken is dat ik in een vruchtbare periode zit ofzo. Het heeft in ieder geval met hormonen te maken.

Ik denk dat dit het juiste antwoord is.
En als je in de periode bent voor je maandstonden hebben de meeste vrouwen last van pijnlijke gezwollen borsten, dikkere opgezwollen buik en rugpijn.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:47

Volgens mij voel je, je ook meteen zwanger als je denkt dat je zwanger bent.
Bij mij doen mijn borsten tenminste meteen pijn, is me buik opgezwollen en heb ik zin in augurken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:48

Schijnzwanger, komt dat voor bij mensen?!

Myrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:49

[***] schreef:
Schijnzwanger, komt dat voor bij mensen?!

Ik denk wel dat dit kan, heb er wel al van gehoord maar nog nooit zelf meegemaakt Haha!

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:50

Kristie schreef:
Volgens mij voel je, je ook meteen zwanger als je denkt dat je zwanger bent.
Bij mij doen mijn borsten tenminste meteen pijn, is me buik opgezwollen en heb ik zin in augurken Clown

Bij mijn eerste had ik dat gevoel juist niet. Ik kwam er ook pas laat achter, ik voelde me helemaal niet zwanger.
Bij mijn tweede wist ik meteen na de bevruchting dat ik zwanger was Clown

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:52

Toch apart dat er mensen zijn die rustig 6 maanden zwanger zijn en er niks van merken..

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:54

Ik was bijna 3 maanden toen ik erachter kwam, ook de testen eerder wezen geen zwangerschap uit. Bij de eerste echo bleek wel degelijk dat ik al langer in verwachting was.
Ik had alleen geen menstuatie meer, maar de test zei negatief, was echt heel vreemd. Ook omdat ik me helemaal niet zwanger voelde.

Myrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:55

Jibbel schreef:
Toch apart dat er mensen zijn die rustig 6 maanden zwanger zijn en er niks van merken..

Ja, dit is eigenlijk héél moeilijk te geloven ? ! ??
Er zit dan toch leven in je buik???
Een vriendin van mij zei dat ze het pas wist op 7 maanden..een beetje raar vind ik Verward

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:56

Jibbel schreef:

Daar geloof ik ook niet in, vooral niet van vrouwen die naar de wc gaan en dan hun kind uitpoepen en dus 9 maanden niet geweten hebben dat ze zwanger zijn .
Volgens mij ontken je het dan steeds voor jezelf/duw je het steeds weg, ik kan het gewoon niet geloven dat je het niet merkt.
Was er trouwens niet iemand op bokt die 9 maanden zwanger was zonder dat ze dat wist?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:00

Geen idee, maar kennissen van ons hadden al 3 dochters en waren er dus wel klaar mee. Zij was alleen behoorlijk fors geworden en ging naar de dietiste om af te vallen. Alleen lukte het dus niet..Toch maar een zwangerschapstest gedaan en idd, nummer 4 is onderweg en ze is nu 6 maanden zwanger. (kwam ze een week of 3 geleden achter...)

Ik vind het ook onvoorstelbaar! Je voelt toch leven/schoppen oid?
Laatst bijgewerkt door Jibbel op 23-06-08 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:01

toevallig dat ik lees want ik heb het gevoel dat ik zwanger ben..
ik weet niet hoe het is om zwanger te zijn (ben ook pas 15 jaar)
Maar ik ben op dieet en heb het gevoel dat ik alleen maar een dikkere buik krijg.. niet vet maar meer opgezet.
ook zijn mijn borsten gegroeit en erg gevoelig..
maar ik ben aan de pil dus de kans dat ik ook echt zwanger ben is heel klein.. maar mijn moeder vond het ookal een beetje verdacht dat ik een steeds dikkere buik krij terwijl ik juist aan het lijnen ben Clown

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:01

Dat hoor je vaker inderdaad..

By the way ongesteldheid kan ook uitblijven in bijv. een stressvolle periode en als je zanger bent kun je ook nog ongesteld worden. Daarom merken veel vrouwen het blijkbaar niet.

KEn ook zo een vrouw die werd overal dikker maar at ook veel (duh was dus zwanger) alleen zij had dat niet door.. Flink gefeest gerookt en gedronken in die maanden.. Maar tóch een gezond zoontje Haha!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:44

LZP -> MW

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 13:07

Lies_Tijger schreef:
toevallig dat ik lees want ik heb het gevoel dat ik zwanger ben..
ik weet niet hoe het is om zwanger te zijn (ben ook pas 15 jaar)
Maar ik ben op dieet en heb het gevoel dat ik alleen maar een dikkere buik krijg.. niet vet maar meer opgezet.
ook zijn mijn borsten gegroeit en erg gevoelig..
maar ik ben aan de pil dus de kans dat ik ook echt zwanger ben is heel klein.. maar mijn moeder vond het ookal een beetje verdacht dat ik een steeds dikkere buik krij terwijl ik juist aan het lijnen ben Clown

heb je al een test gedaan?

owja, omdat je buik opgezet is hoef je nog niet zwanger te zijn, ik heb 6 maanden met een opgezette buik gelopen, dat ik bij voorbaat al riep nee ben niet zwanger Clown

nu overigens wel Tong uitsteken