2 vragen, pil en knie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DvdKloof

2 vragen, pil en knie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 19:02

hallo bokkers!
1.
ik lees overal op internet dat je aankomt van de pil, en/of je borsten groter worden.
is het ook mogelijk(of is het gebeurd bij 1 va jullie) dat echt alleen je borsten groter werden? of werden je dijtjes en je handles ook wat forser Kusje maar is dat dus mogelijk, en wie heeft dat gehad?

2.
als ik heb paargereden doet het na een half uurtje pijn aan me knie.. het is me opgevallen dat het is als ik een poosje licht heb gereden in draf. zouden mijn beugels miss te kort zijn?? en wie heeft er ook ervaring mee? ook krijg is last van me rug. maar mijn houden is gewoon goed.

bedankt! Sigaar

_Micha_

Re: 2 vragen, pil en knie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:04

Met je knie zou ik echt niet weten.
Maar ik ben van mijn pil 0.0 aangekomen, maar mijn boobies zijn wel gegroeit.

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 19:05

en hoe veel meer gegroeid als ik vragen mag?
hoor dat sommige van A naar C zijn gegaan Nagelbijten / Gniffelen

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:07

Ik ben van C naar D gegaan, maar ik had dus al aardige borsten van mezelf. En het ligt ook aan je bouw denk ik. Ik ben heel erg dun vanmezelf en heb al bijna geen vet, en kan alles eten zonder dat je het ziet ofzo. Dus was ook niet erg bang dat ik aan zou komen van de pil.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:11

TS van de pil krijg je sneller een (vr)eetbui. Hierdoor kun je aankomen ja. Je borsten kunnen er ook groter van worden zowel als je wel of niet aankomt. (heb er alleen persoonlijk nog niet veel van gemerkt Clown )

Over je knie valt denk ik niet achter de computer te beoordelen. Als je er telkens erg veel last van hebt moet je gewoon even een bezoekje aan de HA brengen.

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 19:52

nou het probleem is, ik heb een erg zwakke ruggenwervel/merg ding je weet wel Knipoog
daarvoor ga ik al naar de fysio. mijn benen waren 2cm verschillend van elkaar(qua lengte) en daardoor had ik altijd er veel last van me rug/knieen e.d, de HA zei dat mijn benen gewoon recht waren. dus wij naar de podoloog(ongelijke benen is een kwaal in onze fam.) en die zij dus dat ze 2cm(!!) verschil waren! en dat is best ernstig op het gebied van rug/knie klachten. maar het is ondanks me steunzolen nog niet over!.. miss dat ik toch wat te kort rijd. ik zal het eens proberen.

nog meer mensen over die dingen over de pil Vork

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:22

1. Ik ben helemaal niets aangekomen van de pil. En mijn borsten zijn ook al niet gegroeid. (Jammer Clown )

2. Geen idee wat dat is, als je denkt dat je beugels te kort zijn probeer je toch gewoon eens een gaatje langer.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:38

Ik ben ook niet aangekomen van de pil, en mn borsten zijn helaas ook niet gegroeid.

Voor je knieën zou ik gewoon even proberen of met langere beugels helpt, en zo niet zou ik ff naar de huisarts gaan.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:40

Misschien ,omdat de lengte in benen verschilt, helpt het om bij de ene beugel er een iets dikker beugelblokje in te doen?

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:03

ook mijn borsten zijn niet gegroeit van de pil, helaas jammer genoeg
en of ik dikker ben geworden? heb geen idee

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 08:11

Ik ben zelf van een A naar B gegaan. Maar zo hoor ik ook mensen die 3 cups groter hebben 'gekregen' door de pil.
En m'n 'lovehandles' zijn ook tja hoe noem je dat forser geworden? Clown

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:08

door de pil ben ik wel meer aangekomen idd, vroeger kon ik echt alles eten en kwam geen gram aan maar nu...Haha! Mn borsten zijn ook groter geworden door de pil toen ik begon had ik een B en onder tussen een D.

Van je je knie weet ik het eigenlijk niet? Misschien kan je een foto plaatsen, dan kunnen we het beter bekijken miss?

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 15:38

door me steunzolen zijn mn benen nu nog maar 0,5 cm verschil dus veel zien, zit er niet in Knipoog maar als ik op mn verzorgpaard heb gereden en de eigenaresse gaat er op rijden dan zegt ze altijd; oja jij rijdt met ongelijke beugels haha Clown

kzal eens kijken voor me knie, a.s vrijdag weer, ff lekker crosse Vork

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 15:43

Je eerste vraag kan ik nog niet beantwoorden, slik de pil nu een maand Clown maaree vreetbui heb ik al wel flink gehad Nagelbijten / Gniffelen

Over je knieën, dat probleem herken ik! Ik ben hiervoor naar een fisio gegaan die het een en ander in mijn rug heeft ontdekt (over een paar jaar had ik een hernia ontwikkelt) en nu heb ik er vrijwel geen last meer van. Behalve als ik weer naar school moet fietsen, dat is echt een ramp. Ook toen ik net mijn nieuwe rijlaarzen had deden mijn knieën wat meer pijn.
Zo te horen loop je al bij een fisio, ik zou he'm/haar dit probleem even voorleggen en ervoor zorgen dat hij er iets aan doet, want bij mij kraakt hij elke keer weer op een aantal plaatsen en sindsdien heb ik er geen last meer van. Het resultaat was ook al na 2 keer goed te merken!

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 15:48

ik vind dat kraken echt HORRIBLE! vreselijk bah..
maar me rugklachten zijn gekomen sinds mn vorige verzorgpaard oppeens een gekke bok maakte en ik op 1 of andere manier fout terecht kwam op mn bibs is het zadel. Clown en nu ben ik afgelopen week gekraakt. er zaten 2 ruggenwervels sheef en liep er 2 maanden mee.. de dokter zij dat het me rugspieren waren.

maar als ik naar school fiets heb ik er geen last van. echt alleen na het lichtrijden. ik zal eens proberen andere beugelblokken en miss langer te rijden(langer met beugels he Clown )

ik zit nu zelf aan de diane pil. sindsdien zijn mn boobies ook wel iets toegenomen tot een ''volle'' a Cup.. niet zo'n ''zielig'' A'tje als jullie snappe wat k bdoel Clown
maar voor mijn gevoel werkt de diane pil niet meer zo goed.. ik had hem genomen voor mijn acne op mijn rug.(zit ook in de familie) en anders zou ik veel littekens krijgen van die acne. en mn menstruatie was regelmatig.. maar nu ben ik het vaak 2 dagen te laat :S maar ik heb al 3 jaar een vriend.. en alsk nu bij mn moeder aan kom zeten van; ja ik wil de pil dan denkt ze dak t wil omdat ik sex ga hebben ofzo. moeders.. Boos! maar mn pukkels op me rug wil ik ook niet terug..
zou ik de pil een poosje aan kunnen zien en als dat niet lukt weer overstappe op de diane? of wordt dat dan een heel proces Clown ?

bdankt Tong uitsteken

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:36

De diane pil werkt tog ook gewoon als iedere andere pil, tegen ongewenste zwangerschappen?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:37

_Micha_ schreef:
Met je knie zou ik echt niet weten.
Maar ik ben van mijn pil 0.0 aangekomen, maar mijn boobies zijn wel gegroeit.

Die pil wil ik ook Haha!!

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 18:38

@ pablo7: yep dat klopt, maar wordt vooral voorgeschreven tegen (ernstige) acne, overbeharing e.d de ''gewone'' pil niet

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:40

DvdKloof schreef:
@ pablo7: yep dat klopt, maar wordt vooral voorgeschreven tegen (ernstige) acne, overbeharing e.d de ''gewone'' pil niet

Ja ik heb hem daar voor ook..Knipoog Maar ik vind dat bij de diane altijd een beetje onduidelijk, want de 1 zeg van wel en de andere van niet dus ja..Knipoog

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:44

Ik ben niet aangekomen van de pil, maar mijn borsten zijn van cup B naar C gegaan.

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 18:45

ja op de bijsluiter staat dat tie niet voor anticonceptie bedoeld is, maar de HA weer wel,
ik denk dat ze in de bijsluiter bedoelen dat tie er idd niet voor BEDOELD is, maar het beschermd wel gewoon Vork
wel vreemd, ik gebruik m ook al een tijd maar mijn boobies zijn niet een cup gegroeit helaas Clown

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:49

Ik ben van B naar D gegaan Tong uitsteken Grote borsten zitten ook wel in onze familie dus ik denk dat het daar ook deels aan ligt. Sinds ik de pil neem heb ik wel geen regelmatig gewicht meer (ben begonnen rond 55kg en toen heb ik 63kg gewogen en nu zit ik weer rond de 57kg...)

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:50

Ik heb hem nu volgens mij 8 maanden ofzo..?? Bij mij zijn ze wel gegroeit, maar ik heb ook de borsten van mn moeder zeg maar. Tong uitsteken Beetje raar om te zeggen maar bij mij zit dan gewoon in de familie. Maar een D is ook niet altijd een pretje hoor. Knipoog

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 18:52

dan heb ik de borsten van me paps, bedankt he paps Vork
haha dat snap ik best.. vooral op de knollen,, dan stuierd alles lekker heen en weer Clown
haha maar aan mn vaders kant hebben de vrouwen wel aardige borsten.. aan mn moeders kant weer wat minder... en dat nog wel terwijl ik zoveel van me vader heb! haha Tong uitsteken helaas geen cupje c geerfd , damn Vork

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 18:55

Pil: ik ben er niet van aagekomen en mijn kleine rondingen zijn er helaas ook niet groter van geworden. Bij mij gaat het dus niet op!
Knie: Je kunt proberen je beugels een gaatje langer te doen, maar je kunt ook iets in je knie hebben waardoor je er last van krijgt. Zit je te gespannen? Druk je je hakken overdreven uit? Dit ga je nl. ook voelen in je knieen.