Heel erg bedankt voor jullie lieve berichten en tips. Ik ga de links zeker weten allemaal bekijken.
Vandaag even met de verpleging gesproken. Pap krijgt sinds deze week sondevoeding die hij in eerste instantie niet goed kon verdragen (buikloop) maar door toevoeging van water hebben ze zijn maag en darmen er langzaam aan laten wennen. Ze vertelden echter ook dat de huid om de sonde heen aan het ontsteken is. Hij krijgt er diclofenac voor en het wordt schoongemaakt. Ik hoop maar dat dat snel gaat werken? Verder melden ze dat de aanvraag voor de spraakcomputer afgelopen donderdag richting de verzekering is gegaan. Nu maar heel hard duimen dat ze de aanvraag snel goedkeuren en dat hij snel die spraakcomputer heeft!
Ik vind het op het moment heel erg moeilijk om hem te bezoeken omdat we hem echt per week zien verslechteren en omdat hij vreselijk gefrustreerd raakt omdat hij zich niet kan uiten, hij steeds de vraag krijgt van: 'nu nog een keer en dan langzaam praten' en 'we begrijpen je niet' ... Balen is dat hij de letterkaart weigert te gebruiken. Vandaag hadden we die er ook weer bij gepakt maar hij zegt gewoon niets meer zodra we die kaart pakken. Een teken dat hij het niet kan accepteren dat hij onverstaanbaar aan het worden is.