huilbuien bij menstruatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn_Goos

huilbuien bij menstruatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 16:00

Hoi,

Ik vroeg me af of jullie er ook last van hebben..?
Dat je als er iets heel klein fout gaat je gelijk moet janken tijdens je menstruatie..
Dus als bijvoorbeeld datgene waar je net zin in hebt op is, of je msn uitvalt, of ach noem maar iets op!

Hebben jullie hier ook last van of ben ik de enige?

Groetjes Jasmijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: huilbuien bij menstruatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:02

Nou, zo erg is het nog net niet. Clown
Maar de dagen ervoor ben ik wel iets emotioneler. Mijn vriend weet dat al en gaat me dan al een beetje uit de weg Schijnheilig Dingen uit het verleden komen dan wat sneller naar boven, en ik kan sneller om films huilen en dat soort dingetjes.
Zodra ik eenmaal ongesteld ben is het vaak weer goed.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:03

Ik heb het niet zo erg als jou, maar ik kan wel van mezelf zeggen dat ik eerder huil in mn maandelijkse feestje Clown .
Huil sneller bij films, mn vriendje vind me vaak wat minde lief ect.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:04

Zoek maar eens op PMS Knipoog zal je een hoop duidelijker worden en ook dat je niet de enige bent...
Veel vrouwen hebben er een week van te voren last van..ik ook als mijn weerstand minder is, chagie, kort lontje, ongeduldig etc, hihi.

daffodil

Ohhhh gisterochtend....en dan zie ik het echt allemaal niet meer zitten en dan zegt mijn man, he heb je niet zo lekker geslapen en dan kan ik toch uitbarsten in huilen! Maar goed, daar wordt ie dan weer soort van nijdig om dus dat doe ik dan maar niet, maar kan helemaal moedeloos zijn dan en dan moet t oko echt in het verkeer niet tegenzitten!

Peelie

ik heb er ook altijd last van... als dingen niet mee zitten of niet willen heo ik gaarg zou willen dat ze gaan... dan huil ik uit bij mijn pony...

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:06

Ja hoor ook last van.
Niet dat ik dan om alles huil, maar bij films, docu's is het dan lastiger 'droog' te houden

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:06

Nope, klinkt heel bekend. Ik ben echt een emotioneel wrak als ik ongesteld ben en ook de dag voordat ik ongesteld wordt. Elk klein rotdingetje is genoeg voor een paar tranen en spelen er sowieso emotionele dingen, dan heb ik regelmatig huilbuien. Daarnaast wordt ik ook boos om niets en slaat mijn stemming regelmatig om als een blad aan een boom, van superchag naar heel vrolijk.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:08

Ja, ik heb het ook echt héél erg, echt irritant!
Of als iemand alleen maar iets tegen je zegt, of beschuldigd je van iets als; 'heb je de deur niet achter je kont dicht gedaan', je hebt tegenwind op de fiets, de batterij van de telefoon is leeg, nou jongens!
Ik begin dus ook om het minste of geringste te huilen..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:13

he nog eentje die er last van heeft!
helemaal als mn stopweek samenvalt met mn leerweek voor mn tentamen (en dat is meestal zo).
dan ben ik extra prikkelbaar en chagrijnig omdat ik EN moet leren EN daardoor mn vriendje een week niet zoveel spreek, EN dan heb ik nog eens mn stopweek..
pff echt emotioneel uitputtend zo'n week.

afgelope week ook weer mn stopweek (zit nu op t eind, bijna over).. en er zijn wat problemen met mn vriend dus al met al ben ik zowat constant aan t huilen..
en als k niet aan t huilen ben ben k vrolijk..
gister ook naar de bios geweest met een vriendin, en tijdens de film sloeg ik om van vrolijk en om de film lachen, naar zowat huilen.
echt..het put je uit.. pff

maar goed..ik ben dus ook iemand die ontzettend snel geemotioneerd is in mn stopweek (ervoor valt t wel mee, erna ben ik altijd juist vrolijk omdat t weer voorbij is).
alles zit dan tegen lijkt het ook wel. net alsof het allemaal net in die week komt..

Jasmijn_Goos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 16:19

Ik zit niet op de pil
En heb keiveel last van m'n rug, veel buikpijn enz..

En dan gaan er dingen fout..

Op dat soort momenten denk ik " was ik maar een vent!" ..

Voorral wat jij zegt Claudienee, komt me heel bekend voor Clown

Jasmijn_Goos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 16:22

Heb gezocht bij PMS maar dat is voor de menstruatie.. en ik heb het meer tijdens.. Clown

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:25

ik slik dus wel de pil maar daar zijn die emotionele buien niet beter op geworden..
ik ben paar maanden terug van pil gewisseld en nu is het wel wat minder (ligt nu ook voor een groot deel aan de omstandigheden).
maar hiervoor had ik echt een cheapass pil (zo'n ding waarop ze een miljoen keer bezuinigd hebben) want mn apotheek was van leverancier gewisseld ofzo.
nou pfff..
toen had ik echt complete mental breakdowns zomaar...om niets...
dan zat k op mn bed..wilde ik gaan slapen..en ineens was ik een uur lang aan t janken..en kon ik niet meer ophouden..helemaal overstuur ..en dat ik tegelijkertijd dacht..mijn god..waarom moet ik in godsnaam huilen ?
op een gegeve moment kwam het vermoeden dat het door die pil kwam en ben k naar mn apotheek gegaan..
ineens hadden ze wel de 'normale' pil en t eerste wat me gevraagd werd waarom ik wilde wisselen was : "last van bijwerkingen?"

maargoed..buikpijn/rugpijn enz is wel sterk afgenomen door mn pil (was eerst altijd doodziek elke maand met overgeven en koorts inbegrepen)..dus met 1 aleve op de eerste dag ben ik daar ook weer vanaf.. hoef ik daar iig niet meer chagrijnig om te zijn ^^

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:28

Wel een beetje herkenbaar dit.
Of als je bijvoorbeeld best wel zielige/dramatische muziek gaat luisteren, je dan ook meteen denkt dat je eigen leven ook een puinhoop is ofzo Clown .

Huilen van het lachen .

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:31

@ sunrise..haha ja dat heb ik ook altijd ^^

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:32

Ik had er last van, na 12 jaar kreeg ik ineens problemen Clown

Ik heb nu 3 maanden een andere pil en het is weg Lachen

babbeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:39

Ik had in het begin altijd dat ik op de eerste dag altijd standaard (kon er op wachten) ging overgeven.. zo raar was dat. en toen ben ik aan de pil gegaan en toen was dat over. En nu heb ik altijd last van mn , ja pff zeg maar wat t is in mn onderbuik iig. Dan kan ik wel door de grond zakken zooo zeer doet dat. Maar dat zal wel weer overgaan voor dat ik een oud wijf ben Tong uitsteken hihi

Jasmijn_Goos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 16:47

Ja de logische plek waar je last van zou hebben lijkt me je baarmoeder/eierstokken en die zooi Ja ..

babbeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:49

Jasmijn_Goos schreef:
Ja de logische plek waar je last van zou hebben lijkt me je baarmoeder/eierstokken en die zooi Ja ..

hihi ja lette nooit zo goed op tijdens bio Bloos maar zoiets dacht ik ook. maar het is echt geen prettig gevoel pfoee Huilen

Jasmijn_Goos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 16:52

Nee idd.. En je kan er zo weinig aan doen.. Want die stomme pillen (Advil, Paracetamol, enz) helpen niet echt Scheve mond

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:54

Ik had ook altijd heel erge huilbuien, was vreselijk depressief en emotioneel. Ik ben gestopt met de pil en heb een spiraaltje genomen, en nu gaat het goed. Ik kon niet zo goed tegen de pil, en had de laatste maanden dat ik de pil gebruikte ongeveer 3 weken last van mijn menstruatie, achter elkaar aan dus he.. Wat een ellende..

Jasmijn_Goos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 16:56

Spiraaltje lijkt me eng.. Bloos

Jasmijn_Goos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 16:57

En ik ben pas 15.. Clown

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 17:02

Ik heb al verschillende pillen gehad, maar de emo buien verdwijnen helaas niet. Daarbij ook standaard een dag knallende hoofdpijn en een dag stekende buikpijn, dus het is elke maand weer een feest Misselijk En nee, asparine of paracetamol helpt errug weinig Frusty

Jasmijn_Goos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 17:03

Ik heb idd ook hoofdpijn Ja En zo'n zwak gevoel alsof ik net zo veel kan als een vaatdoekje Clown

Oei oei wat een stelletje sneue typjes zijn wij he..? Haha!