Pfff ik wás een tijdje op normaal gewicht. Ik heb heel m'n leven ondergewicht gehad doordat ik nooit genoeg had gegeten, daardoor kleine maag, waarschijnlijk snelle stofwisseling etc. Maar het laatste jaar heb ik eindelijk een tijdje rond 50/51 kilo gewogen. Voelde me ook een stuk gezonder toen. Nu de laatste tijd zat ik letterlijk minder lekker in m'n vel, voelde m'n ribben erger, m'n heupbot erger, vaker moe en slap gevoel ook. Dus ik ga op de weegschaal staan.. jahoor.. 47,5 kilo.
(Ik ben trouwens 1,64m). Terwijl ik júist de laatste tijd vreselijk veel heb lopen snoepen en ongezonde dingen heb gegeten.. Veel vet enzo. En dat dan wel gewoon naast m'n normale gezonde eten hoor, niet in plaats van. Ik heb de laatste tijd wel in de stress gezeten, maar val je daar zomaar 3/4 kilo van af in korte tijd, nee toch? En zeker niet als je bekijkt hoeveel ik heb gegeten de afgelopen tijd.. Ben hier al vaker mee naar bij de dokter geweest maar die vond het nooit echt zorgwekkend gelukkig, heb wel een tijdje bij een dieëtiste gelopen maar die kon me ook niet helpen. Ermee naar de dokter gaan lijkt me dus ook niet bepaald nuttig. Maarja, ik voel me er zelf niet prettig bij. Voel me echt heel zwak af en toe. Iemand met hetzelfde probleem misschien? Of manieren om op gewicht te blijven?