Manipulatie verkeerd uitgepakt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Manipulatie verkeerd uitgepakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 21:40

Ik ben vanmiddag bij de osteo geweest vanwege nek- en schouderklachten, nek ging opzich wel maar van mn schouder had ik flink veel last.
Volgens de osteo kwam dat door mijn eerste rib o.i.d., het ging er iig om dat er een kanaaltje onder mijn sleutelbeen liep daar naar toe en dat die klem lag, en ik daardoor pijn/tintelingen had.

Al met al deed de manipulatie behoorlijk pijn maar het was te doen, direct daarna ook.
Helaas heb ik nu ontiegelijk veel pijn, weet niet hoe ik mijn arm moet houden, kan gewoon wel janken van de pijn.
Hele arm tintelt en heb het gevoel dat mn vingers/hand dik ik.

Nu ben ik al vaak zat bij een osteo geweest en was het altijd dat ik verder geen pijn meer hoorde te hebben na de behandeling, maar ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet doen.
Kan het gebeuren dat je na een behandeling zoveel pijn hebt, of kan het zijn dat er nu juist iets verkeerd ligt?

Brainless

Re: Manipulatie verkeerd uitgepakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 21:42

Morgen gelijk bellen met je osteo, het klinkt alsof er een zenuw klem is komen te zitten.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 21:52

Dat ga ik morgen sowieso maar even doen ja Ja
Heb je toevallig enige idee wat nu wat kan verlichten?
Ik heb een ibuprofen op maar dat helpt vooralsnog niets, zit zelf te twijfelen of ik een diazepam kan nemen die heb ik voor spierontspanning maar ben veel te bang dat het nu alleen erger wordt Nagelbijten / Gniffelen

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:00

Heb je zo'n warmte lamp? Dan zou ik die erop laten schijnen. Anders warm bad/douche?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 22:02

Ik denk dat diazepam wel werkt, nu heb je pijn en span je je spieren (onbewust) aan, waardoor alles nog vaster komt te zitten.
Dus (theoretisch) zou de pijn wel minder moeten worden.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 22:27

Bedankt voor het reageren, ik ga zo even onder een warme douche, neem een diazepam en duik dan mn bedje in Ja
Hopen dat de osteo mij morgen kan verlossen Lachen

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:07

en? wat zei je osteo ervan?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 14:15

Dat ik wel heel erg heftig reageer op de behandeling en dat hij het beter in 2 delen had kunnen doen, het is een vrij normale reactie dat je iets pijn krijgt maar niet op deze manier.
Moet nu tot maandag pijnstillers nemen en dan kijken of ik weer zonder kan, baal als een stekker want ik kan nu gewoon bijna niets meer Scheve mond
Huisarts heeft nu Diclofenac voorgeschreven en dat mag ik zo ophalen, werkt het niet krijg ik naproxen Ja