ik heb de laatse 1,5 week last van dat mn lichaam gewoon nergens energie voor heeft.
sinds die tijd loop ik stage van 10 uur per dag met 2 uur reistijd dus vertrek op tijd en ben pas laat thuis. als ik thuiskom moet ik nog de paarden doen en nog rijden 4 x in de week. dan zaterdags nog werken en ik heb er gewoon geen energie meer voor.
ik heb dit vorig jaar ook gehad heb toen 9 weken stage gehad was nog later thuis en ree toen 2 paarden per week en allebei 4 dagen per week. en ik werkte zaterdag nog veel meer uur en daarna vaak nog naar mn ex. en toen had ik dus nergens last van. maar nu wil mn lichaam gewoon niet.
ook ben ik er erg veel door gaan snoepen. tot paar weken geleden kon ik snoepen wat ik wou kwam niks aan maar nu dus wel.
het is wel zo dat als ik iets gedaan heb ik dus gewoon niet moeier ben dan normaal. maar kan gewoon geen energie vinden om iets te doen.
wie kan mij hiermee helpen. moet namelijk op deze manier nog 4 weken gaan doorkomen en wil er nu toch wel eens met wat meer energie tegenaan