Hechting verwijderen... wie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Hechting verwijderen... wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 16:13

Hoi

Ik heb in mijn linkerbovenarm 2 hechtingen. Ze zijn er vorige week vrijdag ingegaan en mochten er afgelopen vrijdag uit. Nu is die afspraak afgebeld door de assistente ivm ziekte.
Op zich niet erg maar ik heb maandag en dinsdag les van 09:00 tot 20:00 en ik kan met geen mogelijkheid even naar mijn woonplaats heen en weer om die hechting tussendoor te laten verwijderen.
Nu zou het evt woensdag kunnen maar het punt is dat die hechtingen beginnen te irriteren. Niet dat het onstoken is, maar die draadjes blijven steeds aan de binnenkant van mijn mouwen "kleven" Heel irritant gevoel en ik merk dat het daardoor wel wat roder wordt allemaal.
De snee is mooi dicht, komt geen vocht ofzo uit en het is dat ik er zelf niet bij kan anders had ik zelf die hechtingen eruit gehaald. Bloos

Nu is mijn vraag, wie oh wie in Zwolle is er medisch en wil die hechting er even uitpulken?

Armaris

Re: Hechting verwijderen... wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 16:18

Eh, kan je de hechtingen niet even afplakken zodat ze niet gaan irriteren en blijven vasthaken aan je mouwen?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 16:22

Ja, dat had ik al bedacht, heb een speurtocht naar pleisters gehouden maar ze niet kunnen vinden, heb ook geen buren waar ik het even aan zou kunnen vragen. Frusty

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 16:28

Je vader is toch huisarts? Of heb ik het nu helemaal mis?
(Meen dat ooit gelezen te hebben.)
Kan hij ze er dan niet uithalen?

Tsjaa en verder woon je niet bij me in de buurt, anders had ik ze er met liefde uit gehaald. Haha!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 16:30

Ik heb m'n hechtingen er zelf uitgeknipt Knipoog
Durft iemand in jouw omgeving ze te knippen? Dat kan met een klein, scherp schaartje. Wel even ontsmetten daarna met betadine.

Sentasi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 17:17

Ik weet niet of je die afspraak in het ziekenhuis had of niet. Je zou evt. naar een huisarts kunnen bellen en het voorleggen. Of even langs ehbo gaan. Zoiets kost 5 min tijd, dus misschien kun je dan wel langs komen

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 17:22

Volgens mij is er altijd een plaatsvervangend huisarts waar je terecht zou moeten kunnen. Os desnoods bel je even de EHBO.

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 18:40

Ik heb zelf ook eens een hechting eruit gehaald, het knoopje was al los en het draadje was er al half uit. En aangezien hij lekker opvallend in m'n gezicht zat, heb ik hem zelf er maar uitgehaald 1of2 dagen voordat ik terug moest om ze er uit te halen bij de dokterspost Lachen