Ik heb precies hetzelfde als jou, zelfs als ik heb uitgeslapen voel ik me nog moe, ga ook regelmatig midden op de dag een uur of twee slapen en voel me net als jou daarna nóg moe. De enige manier om dit tegen te gaan is om een strikt ritme aan te gaan nemen. Doordeweeks altijd één uur meer slapen als nodig. Dus bv je moet om 7 uur op en mensen in onze leeftijd hebben 9 uur slaap nodig, dan zou je dus om 10 uur er in moeten liggen.. Dus in dat geval moet je dan proberen iedere dag om 9 uur naar bed te gaan. Zodat je 10 uur slaap binnen hebt. Het is maar een voorbeeld van een ritme, maar zo iets moet je dus vastleggen en dat zeker twee weken volhouden, dan merk je dat het beter gaat..
Ik ben er ook me bezig maar door de examenweek is het even om zeep. (stom eigenlijk want juist nu heb ik mijn slaap nodig) Maar die week dat ik het heb volgehouden werkte het.
Dus kortom, vind een ritme en houdt je er een paar weken lang heel strikt aan en dan gaat het beter.
Ik zie hier trouwens mensen pfeiffer roepen, het kan altijd pfeiffer zijn maar dit hoeft helemaal niet. Ik heb precies dezelfde 'symptomen' als de ts en na bloedtesten was er geen pfeiffer te bekennen. Je kan niet zomaar vaststellen of iemand pfeiffer heeft, het beste is gewoon even laten bloedprikken om te zien of je pfeiffer of mischien andere tekorten hebt.