Zijn er pedicures op bokt? tips nodig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Zijn er pedicures op bokt? tips nodig.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 11:35

Ik ben nagelstyliste en mijn handen zijn dus super verzorgd Haha!
Mijn voeten daar in tegen zijn dramatische en daar wil ik verandering in brengen.
Ik wil straks kunstnagels op mijn tenen laten zetten maar dan moet eerst de eeltlaag er af Knipoog

Ik ben al bezig met mijn electrische vijl om de eelt weg te vijlen maar mag je alles weg halen? Of moet je een dun laagje laten zitten? Ik weet niet anders als dat ik eelt heb namelijk Bloos

Ik heb ook van die kloofjes onder mijn hak en ruwe hakken. Voetenbadje een optie?
Met wat erin? Ik heb wel spullen voor een handenbadje in huis Haha!
Het merk waar ik mee werk O.P.I heeft ook een pedicure lijn die ik denk ik maar eens moet aanschaffen maar wat allemaal want er is zoveel?

een voetenscrub? of kan ik ook mijn scrub gebruiken?
een voetencreme?
spullen voor in een voeten badje?
een voeten masker?

hoe vaak doe je dit? 1 keer per week, 2 keer per week?

tips nodig Haha!

Rebel_Jits

Re: Zijn er pedicures op bokt? tips nodig.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 15:32

Kunstnagels op je tenen heb ik nog nooit van gehoord. Het zou best kunnen, maar wat heb je eraan? Blond Hooguit als ze afgebrokkeld (of afgekloven Clown ) zijn, dan is het wel beter.

Eelt zou ik een laagje laten zitten. Als je alles weghaalt, kan dat pijn gaan doen.
Je kan je voeten daarna scrubben met een normale scrub (voor boven op je voeten iets zachters gebruiken, die huid is nogal dun vind ik zelf.) En daarna insmeren met iets vettigs/vochtinbrengend.

Mijn moeder geeft elke klant standaard een voetenmassage met zo'n lekker geurend zalfje, krijg je echt zachte voeten van! Er zijn wel mensen die elke week zo'n behandeling krijgen, maar de meesten komen om de 4 weken, ongeveer.

__Nathalie__

Re: Zijn er pedicures op bokt? tips nodig.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 17:17

Wat je er aan hebt? Net als met kunstnagels ziet het er veel mooier en verzorgder uit. Ik ben zomers getrouwd met mijn teenslippers en dan vind ik het wel mooi als mijn nagels en voeten mooi verzorgd zijn. En een french manicure randje op mijn teennagels. Past mooi bij mijn handen Haha!