Hallo,
Het is ondertussen al weer zes weken en een dag geleden dat ik mijn tweede knie prothese liet zetten. Ik ben er ontzettend blij mee! En ik ben ondertussen ook aardig pijn vrij in mijn knie. Ik maak soms nog wel kleine misstapjes omdat ik er niet echt aan gewent ben dat mijn been zo lang is (zit niet in mijn geheugen zegt de ft moet ik nog aan wennen) Zeker als ik moe word krijg ik neiging om mn benen niet op te tillen.
Toen ik de nog in het ziekenhuis lag en ik mij zo broert voelde had ik echt zoiets van ik stop voorlopig met de operatie's tot de winter. Ondertussen zes weken later denk ik er al anders over. Met mijn knie kan ik al weer heel veel. Hij staat recht met lopen (mijn vriendinnen vinden het zo'n raar gezicht dat ik recht sta ) helemaal recht krijgen als ik zit is nog moeilijk maar iedere keer als de fysio komt gaat het beter!
Nou is het zo dat ik vreselijk veel pijn heb aan mijn enkels. Ik weet het ik wil eigenlijk alles tegelijk want mijn knie is nog een grote puinhoop van binnen. Maar toch ben ik al op zoek naar info over een enkel prothese. Ik moet voor ik dit krijg nog het een en ander aan onderzoeken krijgen omdat ze niet weten of het mijn enkel is of mijn voet wortel die zo'n pijn doet. Maar toch wil ik het alvast weten!
Ik verlang gewoon zo naar mn oude leventje toen ik alles nog kon. En vooral gewoon kon genieten van mijn paardje!!!
Ik hoop dat er hier mensen zijn die ervaring met enkels hebben. Of dat er fysio's zitten die het al eens meegemaakt hebben bij hun patienten!
Groetjes nancy