Aan gezien men vriendin geen bokt account heeft, zet ik eht even voor haar neer. Ze heeft namelijk last van een dubbel kinnentje. Nu niet dat het afhanggt ofzo maar als ze haar gezicht naar haar borst brengt zie je een vetrand. Ze is helemaal niet dik . Kan ze er iets aan doen. ZE vind dit echt genant.
Nee hoor, niet iedereen heeft dat. Misschien wel veel mensen, maar niet iedereen. Als ze verder niet dik is zou ik me er niet druk om maken. Waarschijnlijk zien andere dit helemaal niet, alleen omdat ze er zelf op gefixeerd is lijkt het erger dan het is. (denk ik)
slapen op een plat kussen wil wel eens helpen teminste dat heb ik al een aantal keer gehoord zelf heb ik er ook wel last van maar ken bijna niet zonder my kussentjee:+
*weet eerlijk gezegt niet als t echt helpt maar heb het door verschillende mensen horen zeggen*
Helaas. Ik heb het ook (en niet alleen als ik mijn kin op mijn borst doe) en ik ben toch echt niet zo dik ofzo. Het enige wat zou kunnen helpen is naar de plastisch chirurg.... maar zelfs dat is tijdelijk.
De oefeningen die Beantsje noemt ken ik ook, maar die zijn weer heel slecht voor je strottenhoofd!
Wordt tegenwoordig hier al een topic voor geopend?? Oke prima!
Tip misschien wat aan je zelfbeeld gaan doen zodat zo'n bobbeltje je niet meer stoord. Of toch gaan sparen voor plastische chirurgie want een andere oplossing zou ik zo niet weten.
Heleboel mensen hebben dit volgensmij.. Ik heb het zelf ook een beetje, maar ik stoor me er absoluut niet aan. Zit niet de hele dag naar m'n borst te kijken.
Edit: Het kan trouwens ook zo zijn dat het later wel weggaat. Als je ouder wordt dan wordt je gezicht, of het vet erop, ook wat minder, volgensmij.. Dan heb je kans dat het minder wordt of weggaat.
Laatst bijgewerkt door Brittol op 08-06-08 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat kan je nu in godsnaam aan een dubbele kin doen? De een heeft een kromme neus, de ander een korte nek, nog een ander scheve benen... En dan is er ook iemand met een dubbele kin.
Je kan hier niets aan doen, buiten er mee leren leven dan. Of er is wel een optie: onder het mes. Maar moest iedereen die ergens een gebrek heeft onder het mes gaan, zou de wereld er mooi aan toe zijn.
Ik heb ook wel gebreken waar ik me aan stoor, maar daar moet je meer leren leven zo simpel als wat.
Iemand die maar een meter 30 is kan toch ook niet opeens 50 centimeter groeien??? Net zo kan een kin niet opeens veranderen. Iedereen heeft zijn gebreken en iedereen is daar "vet" mee... Waarom bestaan ze? Tja... Het zou maar saai zijn als iedereen perfect is.