Nou, de reden dat ik hier een topic open is om misschien ervaring te horen van mensen die iets gelijkaardigs hebben gehad of gewoon weten wat het kan zijn.
Vanmiddag ging ik naar de paarden, like usual, maar merkte gelijk dat mijn paard erg fris stond. Zei nog tegen mijn verzorgster-in-de-leer dat we hem eerst gingen longeren en dat ze aan zijn gedrag tijdens het poetsen al kon zien dat hij erg fris was.
Nuja, tijdens het longeren liet hij zich al erg zien, we vonden zijn gangen erg spectaculair.
Toen ging ik dus rijden, hij was nog wel erg gespannen maar het ging wel. Mijn instinct waarschuwde me wel ergens besef ik nu. Hij stoof er op een gegeven moment vandoor en begon een rodeo 1ste klas.
Dat kon ik nog wel uitzitten en na 2 rondjes stopte hij met bokken en ging over op een haastige galop. Op het einde van de piste schrok hij van iets en sprong -in galop- opzij waardoor ik mijn evenwicht verloor. (vrij stom eigg, vooral na de giga rodeo die ik net had uitgezeten

Ik viel keihard op mijn onderrug, rechts en voelde gelijk een korte, krachtige pijn in mijn hoofd. Het duizelde wel even maar na een tiental minuten ging het toch al een stuk beter.
Ik ben er weer opgegaan en heb nog erg lekker gereden, meneer was super braaf en achteraf legde hij z'n hoofd constant in mijn armen.
Daar gaat het nu niet om.
Ik ben dan wel terug op mijn paard geklommen, daar heb ik nu toch wel spijt van denk ik. Op dat moment voelde ik geen pijn, maar nu ik zit/lig, voel ik een constante druk op mijn onderrug, aan de rechterkant. Verder heb ik ook pijn op een bepaald punt in het midden van mijn ruggengraat. Voel me ook niet echt helemaal lekker.
Nu ben ik niet zo'n klager, maar het gaat hier om mijn rug en ik ben toch wel een beetje bezorgd.
Iemand die weet wat er aan de hand kan zijn of me misschien gerust kan stellen?
Maui