Sinds een week heb ik last van mijn buik. Het begon nadat ik frietjes had gegeten, een uurtje daarna verging ik van de buikpijn. Ik dacht misschien kan ik niet zo goed meer tegen de vetten aangezien ik sowieso al vrijwel nooit frituur eet (lees: 2x per jaar). Maar ondanks dat ik meer op m'n eten ben gaan letten is het niet veranderd. Als ik 's morgens met het rondbrengen van de ochtendkrant fiets krijg ik weer last van mijn in mijn buik. De pijn komt vrij hevig op houd dan even aan en na een paar minuten zakt het weer af, en dat een aantal keer op een dag. Vooral na het drinken of eten. De pijn zit met name midden en links onder in de buik.
En sinds 2 dagen heb ik donkere ontlasting erbij gekregen, ik had veel dropjes gegeten dus verweet het daaraan maar die eet ik niet meer en het blijft wel aanhouden. Het is een beetje donker bruin/groen, slap en een beetje slijmerig. Dit klinkt vies sorry

Over de hele dag is mijn buik ook erg onrustig, hij borrelt vrijwel constant. En de eetlust is verminderd. Ook heb ik last van (achter-)hoofdpijn en ben ik erg vermoeid. Al denk ik dat de hoofdpijn juist komt door de vermoeidheid.
Wie weet wat dit is, een fikse opkomende griep? Darmen van slag? Of wat anders?