Euh, ja ik begin me nu toch wel erg zorgen te maken.
Ik heb nu al 3x gehad, dat terwijl ik nog aan de pil was, ik 5 dagen voordat ik moest stoppen al een bloeding kreeg. Dit was helderrood bloed. Dat was 1x en daarna niets meer. In de periode dat ik moest stoppen werd ik minder ongesteld dan normaal.
Nu ben ik dinsdag gestopt met de pil. Normaal heb ik een dag daarna al donkere afscheiding, en komt na ong 2 dagen de menstruatie door.
Maar nu is het al ong 4/5 dagen nadat ik gestop ben, en het enigste wat ik nu heb is Vreselijke buikpijn. Vanochtend werd ik wakker en toen ik naar beneden ging zei mijn moeder dat ik zo wit zag als een lijk. Het deed zón pijn! Nu ook, een zeurende pijn, en ineens een steek niet normaal. Ik heb dit nog nooit gehad! Juist door de pil had ik hier geen last meer van. Nu ook staat ineens het zweet op mijn voorhoofd, ben misselijk, en zit te trillen..
Ik zit al een paar weken te denken om een zwangerschaps test te kopen, want laatst had ik ook dat ik sochtends steeds misselijk was. (er is zeker een mogelijkheid dat ik zwanger ben, was nogal vaak aan de antibiotica en soms slordig met de pil, dom dom dom)
Is het verstandig zon test te kopen? Wanneer moet ik dat doen? Of moet ik eerst nog even aankijken of ik mischien toch ongesteld word? Owww ik weet het echt niet meer!
(weet niet of het uitmaakt, maar mijn moeder was altijd ongesteld terwijl ze zwanger was van mij en mijn broer en zusje)