afval groepje 1 x per week

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

afval groepje 1 x per week

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 20:39

Ik ga 3 keer per week naar de sportschool met 2 andere meiden,1 daar van heeft ernstig over gewicht.Die persoon heeft het ook aan haar schildklier maar is al 10 kilo kwijt.Nu willen we ook 1 keer per week bij elkaar komen in verband met afvallen, elkaar motiveren en ervaringen uit wisselen en zo.En dan willen we het groepje steeds groter maken,en dan ook samen flink gaan wandelen.Ik zoek dus tips en andere ervaringen van mensen die afvallen of dat gedaan hebben.Wat werkt wel en wat absoluut niet?

haffilover

Re: afval groepje 1 x per week

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 10:44

Ik wil dit graag volgen! Ik loop nu sinds kort hard, maar die snoepjes en zooi zijn zo lekker!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 15:18

Wat, bij mij dan, absoluut níet werkt, is al het snoep verbannen. Ik ga er dan alleen maar meer aan denken en ik krijg er steeds méér trek in. Zorg voor een dieet waarbij je af en toe wat lekkers mág Vingers aflikken

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 17:06

Als ik op mijn lijnen let, kan ik het redelijk goed volhouden.
Totdat ik mezelf een extra plakje kaas geef ( of iets anders kleins) dan kan ik me er opeens niet meer aan houden.
Ik geef de zelfde tip als Innepin, zorg er alleen voor dat je niet tevaak dat lekkers pakt!