Gevoelige hoofdhuid: welke shampoo?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Gevoelige hoofdhuid: welke shampoo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 15:00

Ik heb dus last van een gevoelige hoofdhuid. Ik was mijn haren om de dag met Andrelon Blondshampoo. De kapper raadde mij eens aan om mijn haren te wassen met een shampoo waar menthol in zit. De enige shampoo met dit ingredient erin, was van Head&Shoulders, ik merkte door het gebruik hiervan geen verschil.

Dus nu aan jullie: welke shampoo kan ik het beste gebruiken?
Alvast bedankt!

Sharon_Jims

Re: Gevoelige hoofdhuid: welke shampoo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:02

Ik zou dan Shampoo van Sebastian proberen en dan de 2+1 is dat geloof ik. Zitten kalmerende en hydraterende bestanddelen is. De shampoo is niet goedkoop maar helpt wel (bij mij iig).

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:04

Head en shoulders staat bekend als een redelijk agressieve shampoo. Probeer eens baby shampoo.

Probeer anders eens om maar 1x per week te wassen met shampoo en de andere dagen alleen uitspoelen.

Werkt heel goed bij mijn dochtertje (had ik ook niet verwacht, maar het haar blijft ook alleen met uitspoelen schoon en fris).

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:55

Ik krijg ontzettende jeuk van allerhande soorten shampoo's. Ik gebruik nu gewoon neutral shampoo.
Maar had tevoren altijd shampoo van Louis Widmer, deze was echter peperduur dus ben ik overgestapt op neutral.