Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aldewereld schreef:Ik zou zowiezo even een afspraak met je dokter maken.
Verder mag je wel iets meer vertellen over je eet- en slaapgewoonten.
Eet en drink je voldoende en gezond? (granen, vezels, groente, fruit etc?)
Wat doe je in de uren voordat je gaat slapen? Hoeveel uur slaap je gemiddeld per nacht en slaap je vast of onrustig? (soms kun je ook tevéél slapen, waardoor je alleen maar suffer wordt)
Sport je ook? Heb je van dit slaapprobleem altijd last gehad of is dit van de afgelopen tijd?
Nou goed, een aardige vragenlijst - maar nogmaals; een dokter zal hier ook naar vragen dus lijkt me dat het beste. Succes!
suus_Mette schreef:Tja.. Ik heb hier niet zoveel verstand van: ik spring 's ochtends altijd snel mijn bed uit! Maar misschien is het een idee om dan eerder naar bed te gaan en dus ook eerder je wekker te zetten. Ontbijt is écht heel belangrijk hoor. Als ik 's ochtends niet eet dan haal ik de rest van de dag nietEn als je 's ochtends misselijk bent neem dan geen yoghurt (hoe je het ook schrijft
) Ik heb namelijk een keer ergens gehoord dat als je misselijk bent melk enzo niet zo goed zijn. (maar dat kan ik ook helemaal fout hebben hoor!)
Of vraag aan je ouders of zij er meer op willen letten: Het wordt volgens mij echt een probleem anders... Vraag of ze je dan gewoon uit bed willen slépen zodat je gewoon kan ontbijten (ookal is het maar een klein beetje, neem gewoon elke keer wat meer) en gewoon rustig je dag beginnen!
Eva1993 schreef:ik heb het in deze tijd van het jaar super druk met school, veel stress met dingen afmaken en inleveren.