Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En dan zou ik als ik jou was erna even een kwartiertje ongeveer de stal niet ingaan, want dan kan het stof weer naar beneden dwarrelen, als het in de lucht zit nog heb je er waarschijnlijk meer last van. Als je wel zelf op blijft strooien, zou ik ervoor goed een luchtje scheppen, even een vest aantrekken, opstrooien, vest uittrekken en snel weer naar buiten gaan. Dan ook weer een kwartiertje ongeveer wachten voordat je naar binnen gaat. Dat helpt misschien. Een alergie blijft vervelend, je moet maar even zien wat voor jou het beste werkt. Succes! IndianLady schreef:het is niet zozeer het hooi. Dat wordt namelijk gevoerd door de staleigenaar, het is echt puur alleen het stro. Maar ja met dit warme weer ga ik me dus niet in een regenjas wurmen. Stofkapje is inderdaad erg handig, ga ik proberen. En dan toch een shirtje aandoen met lange mouwen.
Bedankt voor de tips!

IndianLady schreef:het is niet zozeer het hooi. Dat wordt namelijk gevoerd door de staleigenaar, het is echt puur alleen het stro. Maar ja met dit warme weer ga ik me dus niet in een regenjas wurmen. Stofkapje is inderdaad erg handig, ga ik proberen. En dan toch een shirtje aandoen met lange mouwen.
Bedankt voor de tips!