Ik val af op de verkeerde plaatsen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_rainbow

Ik val af op de verkeerde plaatsen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 22:33

Heey,

Van de winter heb ik een behoorlijk buikje gekregen en dat zou ik er nu, voordat de echte zomer begint, graag een beetje af hebben.. Daarom ben ik begonnen met gezonder eten, meer drinken en meer sporten.. Ik ben er wel door afgevallen, maar... Niet op mijn buik.
Ik ben qua voorgevel niet zo heel erg groot geschapen zegmaar, heb net een volle A-cup.. Bloos Maar sinds ik dus bezig ben met 'afvallen', zijn al mijn bh's te groot geworden, en mijn buik is nog even dik.. Scheve mond Ik val dus af op mijn borsten en niet op mijn buik..

Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn borsten (of wat er nu nog van over is Nagelbijten / Gniffelen ) te behouden en mijn buik wél weg te werken?
Want van alleen buikspieroefeningen wordt je buik toch niet platter? En zo ja; hoe kan ik die oefeningen het beste doen want ik krijg op de een of andere manier altijd last van mijn rug?

Alvast bedankt, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen... Lachen

Zoë.

Joto

Re: Ik val af op de verkeerde plaatsen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:34

Komt vanzelf;) Vaak is dat de 1ste plek waar je afvalt

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:36

ja valt af van boven naar onder... Hoewel ik eigelijk enkel afval aan mijn buik, billen en kont. Zou nochtans graag een cupmaatje minder hebben...

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:37

Ja jammergenoeg zijn borsten vetweefsel en geen spieren ... vandaar dat ze het eerste afvallen ...
Maar van buikspieroefeningen wordt je buik echt wel platter hoor, ik vind het gek dat je er rugpijn van krijgt?

Bij de flair van deze week zit een boekje met buikspieroefeningen ... met prentjes dus dan weet je meteen of je het goed doet?
veel succes!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:39

Bij mij precies het zelfde maar ook wordt ik erg mager in me gezicht. Maar niet op de plaatsten waar het moet.

Heleen1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:52

buikspieroefeningen!! elke avond voor je gaat slapen/ ochtend als je opstaat. Als je dit echt heel consequent doet werkt het echt wel!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:58

als ik wat afval hou ik ook geen tiet meer over

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 23:01

Ik zou ook wel graag wat meer tiet willen, bij komt het alleen aan op mn kont Nagelbijten / Gniffelen
(dus ik blijf ook lekker dooreten van de chocola Schijnheilig dan maar een wat groter bikinibroekje, moet niet te overdreven worden natuurlijk Clown)

Maar volgens mij werkt elke dag buikspieriefningen doen wel Ja

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 00:48

Hardlopen schijnt het meest effectief te zijn. Verder zweer ik bij pilates Ja..
Tsja, ik val altijd eerst af bij mijn buik, maar het vet op mijn heupen willen maar niet weg Nors opkijken