Zaterdag slik ik m'n laatste pil. Moet ik nu vrijdag m'n laatste slikken en dan woensdag ipv donderdag ongesteld worden, of moet ik zaterdag eentje van m'n nieuwe strip nog slikken en dan die nieuwe strip weggooien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sammetje schreef:Je kan best een dagje eerder stoppen hoor. Geen probleem, zolang je maar zorgt dat je stopweek niet langer dan 7 dagen duurt.
Staat allemaal in de bijsluiter!!
Mummie schreef:Ik weet niet of je een actief sexleven hebt maar je moet dat dan even zelf uitrekenen zodat je eerder stopt waardoor je beter uitkomt met je dagen (of gewoon doorslikken dan word je het helemaal niet). Houdt er wel rekening mee dat als je eerder stopt, je niet beschermd bent tegen eventuele zwangerschap.
Saskiaatje schreef:Mummie schreef:Ik weet niet of je een actief sexleven hebt maar je moet dat dan even zelf uitrekenen zodat je eerder stopt waardoor je beter uitkomt met je dagen (of gewoon doorslikken dan word je het helemaal niet). Houdt er wel rekening mee dat als je eerder stopt, je niet beschermd bent tegen eventuele zwangerschap.
Ik val op meisjes.