Zarqa producten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sidneylover

Zarqa producten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 14:11

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaring met zarqa producten. Ik gebruik op dit moment de cleasing foam en die werkt best goed, nu zou ik nog een aantal producten willen proberen. Wat gebruiken jullie en hoe is de werking ?

ikkuh15

Re: Zarqa producten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:29

Ik gebruik de shampoo voor alle dagen. Deze werkt bij mij niet. Ik heb nog steeds jeuk op mijn hoofd en mijn hoofdhuid wordt ook niet rustiger. Daarbij krijg ik er droog haar van en gebruik ik er naast nog een conditioner. Met andere producten heb ik geen ervaring omdat ik alleen op zoek ben naar een shampoo die een beetje werkt bij mijn psoriases. Ik vind het wel eem pluspunt dat er geen rotzooi inzit.

Izie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:17

Ik heb de shampoo die officieel volgens mij voor roos is. Ik heb zelf psoriassis en deze shampoo helpt mij wel goed! en hij ruikt heeerlijk Haha! De elkedag shampoo heb ik ook maar daar vind ik niet echt iets bijzonders aan als ik eerlijk ben Knipoog!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:48

Ik heb de shampoo ook gebruikt voor mijn psoriasis, maar ook bij mij hielp het niet. Babyshampoo en teatree shampoo doen het beter. De paarden-lijn van Zarqa is trouwens Efrata.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:46

Ik heb ook de cleansing foam.
Hy werkt echt goedd, no rode vlekkiesss Lachen

kadansjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 09:18

Ik heb ook de verzorgingsproducten gehad, ook die stinkende dode zeehuidcreme.... gatver wat een lucht haha....
Maar bij mij werkte het niet echt fijn, ik heb nu DR van der Hoog ofzo, hele fijne producten

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:47

maximiliaan schreef:
Ik heb ook de verzorgingsproducten gehad, ook die stinkende dode zeehuidcreme.... gatver wat een lucht haha....
Maar bij mij werkte het niet echt fijn, ik heb nu DR van der Hoog ofzo, hele fijne producten

Haha, die stinkende dode zee huidcréme van Zarqa heb ik ook. Dit spul werkt bij mij wel erg goed tegen eczeem. Het stinkt alleen behoorlijk ja.