Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
qt_shetties schreef:is dat het zelfde als een vergroting? (sorry heb hier weining verstand wan)
LimaMambo schreef:ik wil heel graag vollere borsten die niet hangen
doordat ik bijna 20 kilo ben afgevallen is de boel een beetje leg en is gaan hangen..![]()
maar wil geen lift laten doen omdat ik die littekens onwijs lelijk vind..
zit er dus aan te denken om ze op te laten vullen.. niet groter maar wel zodat ze weer lekker stevig zijn..
LimaMambo schreef:ik wil heel graag vollere borsten die niet hangen
doordat ik bijna 20 kilo ben afgevallen is de boel een beetje leg en is gaan hangen..![]()
zit er dus aan te denken om ze op te laten vullen.. niet groter maar wel zodat ze weer lekker stevig zijn..
Nikka schreef:LimaMambo schreef:ik wil heel graag vollere borsten die niet hangen
Als je nog jong bent zou ik nog even wachten. Het kan zijn dat je vel zich nog wat herstelt.
Skitter schreef:LimaMambo schreef:ik wil heel graag vollere borsten die niet hangen
Ik ken dit, ik ben ook zo'n 20 kg afgevallen en heb hetzelfde eigenlijk.. maar ja..of ik dit ooit zou durven/kunnen betalen..ach daar zijn goede BH's voor
Snoevie schreef:ik zou wel een verkleining willen,dat op en neer gehups tijdens het rijden is heel erg vervelend.
dat ze daarbij gelift zouden kunnen worden zou helemaal mooi zijn
maar volgens mij is zoiets erg duur.
LimaMambo schreef:ben 24.. dus niet zo piepjong meer
Snoevie schreef:bij mij is het echt best wel erg.........wat voor sport bh heb jij
qt_shetties schreef:Ok, dit zijn dus allemaal "borsten-ervaringen";) Maar ik ben ook benieuwd naar liposculptuur (liposuctie)
Ben zelf namelijk 18kg aangekomen, in een paar jaar, en voel me gewoon zo ontzettend onprettig, nou ben ik absoluut niet van het verbouwen om perfectie te kweken, (om het even bot te zeggen) maar het uit zich gewoon in vervelende dingen op sociaal gebied en relatie.
qt_shetties schreef:ja dat klopt, en ik ben ook met meerdere dingen bezig geweest, maar er gaat gewoon niets af, nogmaals ik ben me aan het inlezen! En ik ga uiteraard niet een hoop geld over de balk smijten als het op een gezonde andere manier kan.
Ik vraag geen comentaar, want de beslissing wat deze ook zal zijn maak ik zelf, maar ik vraag om ervaringen,
LimaMambo schreef:qt_shetties schreef:ja dat klopt, en ik ben ook met meerdere dingen bezig geweest, maar er gaat gewoon niets af, nogmaals ik ben me aan het inlezen! En ik ga uiteraard niet een hoop geld over de balk smijten als het op een gezonde andere manier kan.
Ik vraag geen comentaar, want de beslissing wat deze ook zal zijn maak ik zelf, maar ik vraag om ervaringen,
ik geef geen commentaar.. alleen mijn mening
Nikka schreef:De 2 die ken daar kwam het gewoon bij terug. Het helpt alleen als je voor de rest slank bent en bijvoorbeeld megazadeltassen hebt.