harsen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DvdKloof

harsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 12:31

hallo!

ik heb eergisteren mijn bikinilijn geharst, en dat ging redelijk.. doet best zeer!
maar nu heb ik ook heel mn ''venusheuvel(?)'' gedaan, behalve dat stukje net boven het begin van je schaamlippen.
mijn vraag is, mijn bikinilijn doet nog steeds pijn en is geirriteerd met bultjes, in de gebruiksaanweizing stond dat dat normaal is de 1e keer, maar mag je eigenlijk wel met bikinilijn strips je hele ''bosje'' harsen??
en nu is het zeg maar kaal Bloos en in de gebruiksaanw. stond dat je je haar 1-2 cm moest trimmen. dus nu moet ik weer wachten tot het 1cm is??

wie heeft er ervaring mee:)?
en is het slecht als er nog een paar haartjes blijven zitten als je harst? want de eerste x is best spannend...Tong uitsteken

alvast bedankt iig!

_PassoaJus

Re: harsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 12:42

Zaten er niet van die doekjes bij? Ik had die er namelijk wel bij zitten, die er even overheen gedaan en het was al een stuk minder erg.. Niet dat het erg was ofzo.

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 12:43

ja 1 of ander blauwe vloeistof wat azulen olie heette, helpt tegen ingegroeide haren en irritatie stond er,, maar bij sommige plekjes lijkt het of die haartjes meer afgebroken zijn dan echt uit het haarzakje getrokken Vork het was van het merk Parissa.. miss toch eens die van veet proberen .. Tong uitsteken

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 12:45

Ik had het eerst ook met m'n benen hoor.. Haartjes bleven gewoon zitten.. Rolleyes

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 12:58

Nou ik heb 1x me benen geharst nou dat doe ik dus nooit meer ROFL

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 18:24

ja t is best painfull.. Tong uitsteken
maarja,
met scheren van me bikinilijn krijg ik ingegroeide haren en vlekken, zo ook op me benen Boos! met harsen niet, maar kan je toch wel met bikinilijn harsstrips je ''hele'' intieme deel harsen Bloos xD

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:04

ik heb het ook helemaal geharst, geen enkel probleem hoor:) en het blijft lekker lang glad Haha!

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 19:09

haha okee dan! ja het blijft idd lang glad! lekker geen onderhoud.. Tong uitsteken
maar moet je nu weer w8e tot het weer lang genoeg is om te harsen??

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:10

Lijkt me wel logisch ja Knipoog
Ik ga het van de zomer ook eens proberen...

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:11

Ik had laatst harsen geprobeert, behalve dat het oerend veel pijn deed, trok ik mijn huid eraf en bleven de haren zitten.

Heb nu voor de probeer een epileer gevalletje van 2 euro gekocht om te kijken of ik tegen de "pijn" kan. Opzich gaat dat nog wel.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:12

benen harsen doet helemaal geen pijn, dat doe ik ook altijd. Haha!

ik heb gewoon huismerk van de kruitvat, die werkt bij mij beter dan veet, en is de helft goedkoper Lachen
zitten idd doekjes bij, als je dat erover smeert.
en ik heb verzachtende lotion van de kruitvat waar ik het daarna mee insmeer, dan heb je daarna helemaal geen last meer van rode bultjes of iritatie Lachen

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:13

magic_lover schreef:
benen harsen doet helemaal geen pijn, dat doe ik ook altijd. Haha!

ik heb gewoon huismerk van de kruitvat, die werkt bij mij beter dan veet, en is de helft goedkoper Lachen
zitten idd doekjes bij, als je dat erover smeert.
en ik heb verzachtende lotion van de kruitvat, dan heb je daarna helemaal geen last meer van rode bultjes of iritatie Lachen

Bij mij trok het alleen mijn huid weg...?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:14

je huid weg?

op de verpakking van die van de kruitvat staat trouwens dus dat de haartjes 1 tot 2 MM lang moeten zijn, dat is wel een heel verschil met cm's Knipoog

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:16

magic_lover schreef:
je huid weg?

Ja had een pakje gekocht om te proberen, trok mijn complete opperhuid weg maar de haren bleven zitten (had 2 weken later nog rode plekken daar)

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 19:17

ik had ze van Parissa,, en bij mee geen enkel velletje mee.
ik weet niet vn wel merk die vn jou waren?
miss had je ze te hard aangedrukt.. en je moet ze er echt GELIJK aftrekken als ze erop zitten!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:19

DvdKloof schreef:
ik had ze van Parissa,, en bij mee geen enkel velletje mee.
ik weet niet vn wel merk die vn jou waren?
miss had je ze te hard aangedrukt.. en je moet ze er echt GELIJK aftrekken als ze erop zitten!

Kruidvat, heb het met mijn moeder gedaan die zelf al jaren harst. Die stond ook raar te kijken

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:21

Equidea schreef:
magic_lover schreef:
je huid weg?

Ja had een pakje gekocht om te proberen, trok mijn complete opperhuid weg maar de haren bleven zitten (had 2 weken later nog rode plekken daar)

wat vreemd zeg, dat hoort idd niet, kun je rare litekens aan overhouden.

DVdKloof:
heb die van mij d'r wel een keer een minuut of 2 op laten zitten gebeurd niks ergs mee bij mij teminste.

wel is het verstandig gelijk na het douche te harsen (iig je benen) dan is je huid nog 'droog'
anders zit er alweer veel huidvet op, en dan neemt de hars idd geen haren mee Lachen

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 19:21

oh? miss heeft je huid er wel een allergische reactie op gehad.. waardoor het bleef kleven oid... geen idee?

maarja.. het doet echt ongelofelijk veel zeer!! vooral dat stukje nét boven waar je schaamlippen beginnen.. vanaf daar doe ik t ook gwn scheren Knipoog dus echt TUSSEN en boven/naast mijn schaamlipen Knipoog

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 19:22

@ MAgic_lover:
er stond op de gebruiksaanweizing dat het gelijk er af moest.. dus daar hou ik me ook maar aan he.. haha Tong uitsteken

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:25

is wel het beste, maar gebeurd dus niks ernstigs (uitzonderingen daar gelaten Knipoog) als je het ietsjes langer laat zitten Haha!

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 19:26

hihi.. ik ga me benen waarschijnlijk ook doen, dat beviel me wel, eerst ff getest op me been voordat ik het ''down under'' ging doen.. Tong uitsteken

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:36

Ideaal, als 't zo lang weg blijft. Heb al nooit zin m'n benen te scheren Nagelbijten / Gniffelen Nog makkelijker als het minder vaak kan Clown
Vraag me alleen heel erg af, harsen heet zeker niet voor niets harsen? Van wat voor spul is dat precies gemaakt?
Ik ben namelijk allergisch voor hars van een dennenboom, en ook voor het plakdeel van pleisters. Dus voordat ik rondloop met allemaal rode vlekken en gruwelijke jeuk Tong uitsteken

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 21:48

dit staat er bij de kruitvat eigen merk harsstrips:

ingredients koude harsstrips:
colophium, glyceryl rosinate, paraffinum liquidum, polythylene, cocos nucifera oil, aloe barbadensis extract, butylparaben, helianthus annuus seed oil, parfum, alpha-isomethyl-lonone, hexyl cinnamal, linalool, C.I. 61565

pff nou wat een woorden Tong uitsteken
geen idee of er denneboom in zit dus Haha!