Je kan proberen of mijn tandarts nog mensen aanneemt. Hij zit in putten. Ik kom daar nu sinds ruim een jaar. Daarvoor was ik een paar jaar niet geweest, ik was zo bang dat ik zelfs ziekhuizen gebeld heb om te vragen of ik onder narcose mijn gebit kon laten repareren. Maar dat doen ze dus alleen bij gehandicapten.
Die tandarts in putten is bijna chirurg. Hij voert halve operatie's uit (waaronder bij mijn pa) Hij is wat nors maar zo goed! Ik heb altijd pijn gehad bij de tandarts, bij hem op napijn na helemaal niks, zelfs amper bij het verdovingsspuitje.
Ik was zo vreselijk bang dat ik eerst lag te hyperventileren en 2 keer bijna ben flauw gevallen (toen hoorde ik alleen nog maar wat ik had en werd ik nog niet eens behandeld) inmiddels 7 afspraken verder, in totaal een uur of 8/9 in de stoel gelegen was mijn gebit helemaal opgeknapt ik ben vorige week voor het eerst zonder zenuwen op controle geweest, had geen gaatje maar ben ook zeker niet meer bang.
Mijn vriend is was net zo bang als ik en heeft daar zijn gebit ook laten doen. Die was al 6 jaar niet meer naar de tandarts geweest.