Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flew schreef:Ik denk dat je in ieder geval consequent moet stoppen met snoozen. Gewoon niet meer doen, ook niet 'maar één keertje'. En verder misschien zo'n wekker die puzzelstukjes door je kamer schiet ofzo?
daNiielle_ schreef:Misschien een idee om 's avonds eerder te gaan slapen? En misschien 's middags ook even?
Je zal dan toch zelf strenger moeten zijn. Er zijn geen wekkers die je een schop onder de kont geven.
Flew schreef:Je kunt mij niet wijs maken dat wanneer je de wekker loeihard zet en hem aan de andere kant van de kamer zet, je onbewust kan snoozen.
Ik denk dat je ervoor moet zorgen dat je je bed uitmoet om iets vervelends te stoppen. Als je wekker echt keihard afgaat blijf je niet meer liggen toch? Of dus die met de puzzelstukjes, die stopt pas als je die krengen hebt opgeraapt en in elkaar hebt gezet/ in de wekker hebt geduwd.
FitzChivalry schreef:wat bij mij heel goed hielp.. een wekkerradio tussen 2 zenders in zetten.. van dat gekraak en gepiep dus.. dan goed hard..
dat is zon irritant geluid dat je wel wakker wordt.
mss helpt het bij jou ook.. mij heeft het goed geholpen..
xtostarlight schreef:Is er geen mogelijkheid dat een huisgenoot oid (weet niet hoe je woont) je uit je bed schopt? Evt met een spons met koud water in je gezicht en de dekens eraf trekken?
Als je het echt als een groot probleem ervaart zou ik gewoon de dokter even bellen of langsgaan, als je door een rinkelwekker heenslaapt, dat is echt niet normaal joh![]()
Misschien is het wel op een simpele manier te verhelpen, ik hoop het voor je tenminste.
Probeer trouwens na je werk niet meer te gaan slapen, maar bezig te zijn, naar stal te gaan en daarna op tijd proberen te slapen? Ik weet hoe moeilijk het is om vroeg naar bed te gaan, maar ik word wel wakker van mn wekker, dus heb niet datzelfde probleem als waar jij mee zit en het lijkt me idd erg vervelend en lastig!
Flew schreef:Ik moet ook bekennen dat ik wel makkelijk opsta. Ik doe het liever niet, maar ik wil niet denken aan de consequenties van verslapen. Ik geef mezelf dus altijd een 'schop onder de kont' als ik denk aan nog lekker even omdraaien.
Heb je de wekkerradio op de muziekstand of de irritante buzzerstand staan? Die buzzer van mij gaat namelijk keihard en heel vervelend af, knappe meid als je daar doorheen slaapt.(en dan moet ie dus wel aan de andere kant van de kamer staan)