(Haar)Weer verven als het al 2 maal geverft is in 1 week ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luna1

(Haar)Weer verven als het al 2 maal geverft is in 1 week ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 20:00

De titel is duidelijk denkik eergister heb ik me haar geverft,dit doe ik altijd al,nu was het veel te donker,ben normaal blond maar wilde ietsie donkerder.
Nu werd ik echt erg donker en heb ik het dus vandaag met een lichtere kleur ove gedaan deze heeft niet gepakt.
Nu vindt ik deze kleur echt verschrikkelijk en nu wil ik het morgen weer verven en dan gewoon goed blond doen....
Maar nu weet ik niet of het wel slim is gezien dat ik dan misschine oranje wordt,zal dat igg minder erg vinden nu ik zo donker ben Bloos .

Help dus......

Gr Gemma

Mlies

Re: (Haar)Weer verven als het al 2 maal geverft is in 1 week ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:06

Ik zou naar de kapper gaan. Nagelbijten / Gniffelen
Blond over donker gooien zou ik echt niet durven..

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:06

Als ik jou was zou ik even wachten met weer verven van je haar.
En als je het van donker naar blond verft moet het ontkleurd worden.
Lijkt me dan meer iets voor de kapper. De kans zit er in dat je haar oranje wordt ja.
Je haar vind het ook niet zo heel lekker denk om 3x in een week geverft te worden?
Bji mij is het in ieder geval niet mooier geworden!

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 20:09

Kapper is geen optie daar is het al een paar maal verknald.
tis nu donkerblond dus niet zwart ofzo.
Ik heb het vorig jaar ook gedaan en dat ginge wel goed.
Misschien dat ik een pak ontkleuring haal en nog een pak blond en dan ff en weekje wachten.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:11

Als je nog haar over wilt houden zou ik de komende weken even helemaal niets doen. Het is al niet slim om 2x in 1 week je haar te verven en ik zou een 3e keer al helemaal niet proberen. Zoek een goede kapper en knutsel niet teveel zelf.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:12

Als je een bosje touw over wilt houden, zou ik het doen. Anders niet No Cheer

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 20:23

daniella74 schreef:
Als je nog haar over wilt houden zou ik de komende weken even helemaal niets doen. Het is al niet slim om 2x in 1 week je haar te verven en ik zou een 3e keer al helemaal niet proberen. Zoek een goede kapper en knutsel niet teveel zelf.

Hoi

zoals aangegeven is een andere kapper geen optie ik ga alleen om te knippen niet om te kleuren nooit meer.

Ik denk dat ik ff wacht en het dan alsnog blond maak.....

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:42

Je kan ook naar een andere kapper gaan.. want het zelf nog kleuren lijkt me écht geen goed idee, dat gaat echt mislukken..

En als je het persé zelf wilt doen zou ik eerst nog maar een paar weekjes wachten en tussendoor af en toe een voedend maskertje nemen o.i.d.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:44

zowieso blond over donker wil niet gelijk goed pakken.

je kunt het proberen.... maar daarna je haar heel goed verzorgen met allemaal maskers etc, dan valt er misschien nog wat aan te 'redden' zovaak kleuren in een week is natuurlijk niet echt ideaal, en al helemaal niet als je het laat blonderen. Lachen

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 21:36

Ik wacht nog even voorvolopig.
De kapper laat ik echt niet meer helemaal kleuren misschine dat ik highlihgts laat zetten...

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 23:03

kan je je haar ook niet goed wassen met anti ros shampoo en dan in laten trekken men een zak over je haar en even laten zitten en dan uitspoelen.
dat advizeerde mijn kapper toen ik ook van blond naar donker blond ging Tong uitsteken en nu maakt het niet uit elke kleur het is heb alles al gehad mar ook echt alles Tong uitsteken

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 23:25

dan ben je zeker naar een verkeerde kapper gegaan dat je t niet laat verven, ik ben zelf kapper en ik weet bijna zeker dat t fout gaat als je het zelf gaat doen. om te beginnen kan je geverfd donker haar niet lichter verven. dat moet je ontkleuren, als je donker haar gaat ontkleuren word het oranje plus dat als je een beetje een slechte conditie haar hebt het zo van je hoofd afvalt en je dus niks meer overhoud(ik spreek uit ervaring)

waar verf je het mee?

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 07:30

Silvaantje schreef:
dan ben je zeker naar een verkeerde kapper gegaan dat je t niet laat verven, ik ben zelf kapper en ik weet bijna zeker dat t fout gaat als je het zelf gaat doen. om te beginnen kan je geverfd donker haar niet lichter verven. dat moet je ontkleuren, als je donker haar gaat ontkleuren word het oranje plus dat als je een beetje een slechte conditie haar hebt het zo van je hoofd afvalt en je dus niks meer overhoud(ik spreek uit ervaring)

waar verf je het mee?

Ik heb een paar maal gezeik gehad waardoor ik er echt niet uitzag verders verf ik het nu al jaren zelf en gaat prima alleen deze wilde het niet zoals ik het wilde.
Ik verf het gewoon met etos eigen merk en anders met garnier.

Gr Gemma

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 07:36

Head and schoulders kopen, je haar ermee wassen. Daarna je haar droger en flink volspuiten met haarlak en gel. Daarna weer wassen, drogen en 'vies maken' met lak en/of gel. Als je tussendoor je haar niet steeds volspuit met lak en gel, heeft het ook geen zin om het meerdere keren achter elkaar te wassen. Je zult merken dat je haarkleur steeds lichter wordt.

hap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 07:48

Wat je het beste kunt doen is highlights zetten over de donkerblonde kleur op die manier oogt de kleur een stuk lichter en heeft je haar minder te lijden. Wel op letten dat je highlights neemt die ook pakken op reeds gekleurd haar dit word verkocht van de merken garnier, country colors, l oreal.
Mocht je haar echt lichter willen hebben kun je ook ontkleuren met bijv superblonde of ontkleuring van garnier. Wel opletten inwerktijd goed hanteren niet te vroeg uitspoelen ivm schrikken van kleurreactie, daarna een recital asblonde of excellence astint eroverheen mocht de uitgekomen kleur teveel naar goud of kopertint neigen. En dan je haar erg goed verzorgen goed haarmasker erin aluminiumfolie eroverheen en daar over een handdoek en rustig een kwartier in laten werken, dan uitspoelen.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 08:12

Ik zou gewoon even wachten. Vooral blonderen is erg slecht voor je haar. Probeer eerst eens een masker om je haar weer een beetje gezond te maken, die kun je eigenlijk bij elke drogist kopen. Als je nu blondeert heb je grote kans dat je haar ernstig beschadigd en uit gaat vallen... (eigen ervaring...)

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 09:06

LZP -> MW

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:20

Ik zou er iig even een goed haarmaskertje in gooien, maar zelf blond erover gooien heeft geen nut. Maar dat is hierboven ook al beschreven Lachen
Zou nog even wachten met opnieuw kleuren en verder goed haarmaskertjes gebruiken.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 17:16

Voorlopig nog even wachten met verven en toch echt opzoek gaan naar een goede kapper die je haar wel goed verft. Het nu zelf weer doen is echt niet aan te raden voor je haar (ik weet het uit ervaring en nee ik hield niet veel haar meer over Verdrietig ) heb het toen bij de kapper nog 1 maal in de juiste kleur laten verven en sindsdien ziet mn haar er weer veel beter uit.
Je moet gewoon opzoek gaan naar een andere kapper! gewoon even rondvragen onder vriendinnen en kennissen wat zij goede kappers vinden en dan daar een afspraak maken Lachen
Het zou immers zonde zijn als je je eigen haar helemaal verpest.

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:32

Ik zou echt even een poosje wachten met verven. Mijn haar is binnen 2/3 weken 3 keer geverfd (december) en het was ontzettend droog en breekbaar. Het begint nu weer een beetje op te knappen na alle repair shampoos en maskers.

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:08

Als ik jou was zou ik gewoon met blondering plukjes maken..
ik had mijn haar echt "hoertjes-blond" geverfd. een maand geleden
heb er nu spijt van en heb er toch maar weer donkere plukjes in:P
(Maarja dan heb je geluk dat je zus je gratis kapper is Haha!)