Nou heb ik dat wel vaker, dus kijk er niet zo van op.
Ook begonnen mijn ogen te irriteren, dus ik heb meteen mijn contactlenzen uit gedaan en bril op gezet. Dit was de 2e of 3e keer dat ik dit had.
Ondanks de jeuk heb ik zo min mogelijk gewreven (ja, ik móest soms wel

Ik ben onder de douche gestapt, omdat het de vorige keren minder werd.
Na het douchen keek ik in de spiegel en schrok me kapot. Ik had wel het idee dat mijn rechteroog wat dikker was, maar het zag er echt niet uit. Mijn oogleden waren opgezet en mijn oog lag echt heel diep, was bijna niet te zien. Dus ik een koud washandje er op gehouden om te koelen. Na een half uur wwas het niet minder geworden, eerder erger. Dus de huisartsenpost gebeld en daar kon ik gelijk terecht.
Heb druppels meegekregen en als het vanochtend niet minder zou zijn moest ik mijn eigen huisarts bellen. Het was vanochtend nog erger, dus huisarts gebeld waar ik pas om 9.50uur terecht kan. Er lag een witte waas over mijn oog, die gelukkig inmiddels weg is. Ik heb nog een keer gedruppeld en het trekt iets bij. Mijn zicht is in ieder geval weer gewoon goed.
Maar het blijft heel dik. Pijn doet het niet, maar het is wel heel dik, warm en de huid er omheen trekt, alsof het verbrand is. En het rare is, met mijn linkeroog is niks aan de hand

En dan nog zien te achterhalen waar die allergie voor is. Schoonmaakmiddel, planten, katten, enz.
Iemand hier bekend mee?