Vreselijke slaap problemen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Navidad

Vreselijke slaap problemen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 02:11

Beste mede bokkers.

Ik heb eigenlijk iets waar ik helemaal dol van word... De laatste tijd heb ik vreselijke slaapproblemen.. voor 3 / 4 uur kom ik dus niet in slaap... wat ik ook doe.. al lig ik al om 22.00 op bed... En heb een automatische klok in me hoofd, hoe laat ik ook ga slapen, om 7.00 ben ik altijd klaar en klaar wakker.. ook al ben ik vrij en ga zo maar door, en kan dan ook niet meer in slaap komen. Nu de laatste tijd ben ik wel veel moe. niet echt moe maar ik heb het idee dat me lichaam een beetje moe is.. maar als ik dan ga liggen, in bed, of in de avond op de bank, dan ben ik ook gelijk weer klaar wakker?

Ik heb tot nu toe alles al geprobeert, en als ik in me bed lig sluit ik mezelf helemaal af en kan ik ook echt alle zorgen (werk paarden etc) naast me neerleggen.. Ik drink elke avond een beker warme melk voor het slapen gaan.. Of anders van die slaapverwekkende thee (sterremunt etc) En zelfs een inslaper wil niet helpen.. Waar het aan ligt weet ik ook niet. Ik ben niet echt een lezer, maar de laatste dagen lees ik toch erg veel. Gewoon bewust om zo min mogenlijk tv te kijken etc..

ik werk veel en hard (Als ruiter.. dus mensen weten hoe vermoeiend dat kan zijn Knipoog ) . Ik ben de hele dag in de weer met de paarden. Ik slaap 3 of soms 4 uur in de nacht, en heb het idee dat ik ook echt niet meer kan slapen..

Heeft iemand tips? om eerder fatsoenlijk in slaap te komen..

P.S. Als ik op stap ga lig ik er vaak om 5 uur in en slaap ik twee uur en ben ik alweer klaar wakker, wel erg brak... Bloos Haha!

Sorriso

Re: Vreselijke slaap problemen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 02:19

Ik heb een ander probleem, ik kom niet voor 11 uur uit bed, al 2 weken lang.
Vriendlief gevraagd me vanochtend wakker te bellen. Ik was boos omdat hij niet gebeld had, bleek dat ie rond 9 een keer of 3 gebeld had, ben er kennelijk dwars doorheen geslapen.
Anyway blijf ik nu dus maar op, anders ben ik morgen kapot van een slaapoverschot... Beetje ruilen Navidad?

Edit: Ik heb eigenlijk geen tips... Niet op dit tijdstip in ieder geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 07:28

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:33

Zie de topics die Chiqa heeft aangehaald Lachen