Ik heb sinds een kleine twee weken een nieuw horloge en ben blijkbaar allergisch voor het materiaal. Hij is gemaakt van staal en ik heb nu allemaal bultjes op de binnenkant van m'n pols. Dan denk je; doe je hem toch af? Het probleem is alleen dat ik nu middenin m'n examens zit en ik met het stomme idee zit dat al m'n examens goed gingen met m'n horloge om en dat het dus ongeluk brengt als ik hem afdoe.
Doe een pleistertje aan de binnenkant over het metaal. Heb je er geen last meer van. Je bent waarschijn allergisch voor nikkel. Ik heb dit ook namelijk (of met 'niet-zilveren' kettingen, ringen, riemen etc etc)
En daar kan je dus niet zomaar een pleistertje opdoen. Wat je zegt is trouwens wel waar, want ik krijg ook uitslag op m'n buik van de gesp van m'n riem.
Ik heb dat zelf ook en kreeg van iemand te tip om transparante nagellak op de binnenkant van het horloge te doen. Dat helpt wel iets maar niet heel lang. Maar misschien kom je zo je examens door? Als je het horloge door blijft dragen dan gaan die bultjes kapot en dan krijg je steeds meer en meer uitslag (ja, ik heb ook stug doorgelopen met een armbandje waar ik niet tegen kon )