Chronische blaasontsteking, nu blaasspoelingen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Texas1

Chronische blaasontsteking, nu blaasspoelingen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 19:23

Al jaren heb ik last van blaasontstekingen (chronisch) en slik dus ook al jaren antibiotica...
Dit slik ik nu ook als onderhoudskuur al zo`n 2 jaar...

Na vele onderzoeken en nog steeds blaasontstekingen willen ze bij mij blaasspoelingen gaan doen...

Nu is mijn vraag, wie heeft hier ervaringen mee??? Ik ben heel benieuwd!

Olikea

Re: Chronische blaasontsteking, nu blaasspoelingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 19:33

Hoi hoi

Vervelend dat je niet van je blaasontsteking afkomt..
Ga je het zelf doen, of ga je ervoor naar het ziekenhuis?
Ik heb al een aantal x blaasspoelingen uitgevoerd bij anderen (ben zuster). Ik heb nog nooit meegemaakt dat het pijnlijk was voor iemand.
Je moet het zien als een soort infuuszakje dat op een katheter wordt aangesloten. de vloeistof wordt door de katheter in de blaas gebracht, dan moet het er even inblijven, en dan laat je de vloeistof terug in het zakje lopen. Bij elkaar duurt het ongeveer een minuut of 10.

Heel veel sterkte ermee.
groetjes fitz.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 19:38

Texas1 schreef:
Al jaren heb ik last van blaasontstekingen (chronisch) en slik dus ook al jaren antibiotica...
Dit slik ik nu ook als onderhoudskuur al zo`n 2 jaar...

Na vele onderzoeken en nog steeds blaasontstekingen willen ze bij mij blaasspoelingen gaan doen...

Nu is mijn vraag, wie heeft hier ervaringen mee??? Ik ben heel benieuwd!

Hoi hoi,
Ik heb het ook 6 jaar gehad, ik heb echt van alles geprobeerd! Ik zat continue aan de antibiotica.
Er zijn twee dingen die je echt kunnen helpen er vanaf te komen!!
Bestel D-manose (bijv. via internet) in poedervorm en neem elke ochtend en avond uit voorzorg een theelepel in je thee of water. (zoek maar meer over D-manose op i-net)
Wat bij mij heel goed geholpen heeft is een Healing behandeling. Het klinkt vreemd maar het is een soort reikie. Dan gaat zo'n persoon met zijn handen langs je lichaam op een afstand van zo'n 3 cm. Diegene brengt je lichaam weer in balans, tot nu toe heeft die man waar ik ben geweest iedereen van de blaasontsteking af geholpen! ook mij! (ik vond het nogal een gedurfde uitspraak van hem maar het is echt waar!)
Als je meer info wilt over de selfhealing kijk dan op: http://www.selfhealing.nl/
Echt de moeite waard en het wordt vergoed door je verzekering!!
En het is absoluut niet eng.. echt waar probeer het!

Groetjes Julien

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 19:45

Fitz: Bedankt voor je reactie...dan wordt het ook wat duidelijker voor me...ik moet eerst 6 weken elke week komen en daarna maandelijks tot de klachten over zijn...Ik mag het inderdaad als ik het kan na een paar keer zelf doen!

Ditchie: D-manose zag ik inderdaad een paar keer voorbij komen op internet...ik ga het eens opzoeken.
Ik ben onder behandeling geweest van een soort reikie....kom er nu even niet op hoe het heet...helaas heeft dat niet bij mij geholpen! ga de healing site eens bekijken! bedankt!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 19:49

Misschien ligt het aan de persoon? Die man beweerd echt dat hij iedereen er van af heeft geholpen met 1 a 2 behandelingen! Echt de moeite waard vind ik Knipoog en dat D-manose zeker ook ja Knipoog