Stoppen met roken: ervaringen met Zyban? spierpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Derma

Stoppen met roken: ervaringen met Zyban? spierpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 19:03

Sinds donderdag gebruik ik Zyban om te stoppen met roken. Echter nu heb ik spierpijn in mijn benen en ze zijn dik. Gisteravond in mijn bovenbenen en vandaag in mijn kuiten en schenen.
Ik heb vandaag geen tablet ingenomen (vergeten),
In eerste instantie had ik er niet zoveel erg in de spierpijn maar heb toen ik thuis kwam de bijsluiter even geraadpleegd. Hierin staat dat je contact moet opnemen met je arts wanneer je last krijgt van spierpijn.

Zijn er meerdere die dit middel hebben gebruikt om te stoppen met roken en heeft iemand dezelfde soort symptomen gehad? Of andere ervaringen met dit middel
Ik twijfel of het door het middel komt of door het rijden, het schijnt maar heel zelden voor te komen maar ik ben toch wel een beetje bang dat het toch van de zyban komt, ook omdat mijn benen dikker zijn.

Uiteraard neem ik morgen even contact op met de huisarts. Maar er staan hele creepy verhalen over dit middel op internet, dat ik er een beetje bang van wordt.

Anoniem

Re: Stoppen met roken: ervaringen met Zyban? spierpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 15:46

Kan je niet gewoon langzaam minder gaan roken? Ik ken dit middel niet, zou het nooit gebruiken ook, kan zo stoppen namelijk, alleen wil ik dat niet. Maar goed dat is een héél ander verhaal.
is geloof ik een stofje of gen in je hersens waardoor het per mens verschillen kan of je wel of niet makkelijk stoppen kan.