Wat voel ik me rot...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Wat voel ik me rot...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 13:08

Het gaat al helemaal niet goed op school (hier te lezen [MW] Ik heb het niet makkelijk... ) en vandaag was het weer zo'n rotdag...
Me 'vriendinnen' lieten me in de pauze stikken zat helemaal stil naast hun.
We hebben nieuwe groepjes en zit nu bij 2 jongens die echt helemaal niks doen.
En toen ik aan een tafel was gaan zitten kwamen er ineens 2 van die bi.tches 'Jaaa wil je ff weg gaan want wij hebben hier les' terwijl het gewoon midden in het domein was dus kan ik daar gewoon blijven zitten...
Die kreng.en werden boos dat ik niet weg wilde gaan, toen begonnen ze ruzie met me te maken omdat hun de verwarming aan wilde en het zonnescherm omhoog wilde etc etc terwijl ik er niet hard tegenin ging zei gewoon dat ik het niet wilde.
Heb mn moeder gebeld of ik naar huis mocht, ben toen anar huis gegaan. Belt me vader op dat Marijke (mijn mentor) boos was dat ik weg ben gegeaan en me vader begrijpt het ook niet hij was ookal boos.
Maarja, ik ben het gewoon helemaal zat ik wil gewoon u echt helemaal niet meer naar school echt nooit meer naar de school waar ik nu op zit. Vraag me af hoe dit gaat aflopen want mijn vader begrijpt dit helemaal niet (terwijl ik hier al een half jaar in zit). Kan niet wachten tot ik eindelijk op een andere school zit want school is echt een hel voor me.
Ik haat het, wil echt niet meer... Verdrietig

llittlellady

Re: Wat voel ik me rot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 13:17

awhh sterkte, ik ken het gevoel, ik wil ook echt nooit meer naar de school waar ik nu opzit en er is veel onbegrip. je voelt je zo machteloos want je weet dat je eigenlijk geen andere keus hebt dan toch maar door te gaan. En het blijft maar door je hoofd gaan de hele dag door, steeds weer, vreselijk rot gevoel is dat.
Veel veel sterkte sterkte meer kan ik ook niet zeggen Ach gut

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 13:21

Sterkte. Ik had het precies ook op het begin van het school jaar een paar maanden veder voelde ik me op me gemak op school ik durf nu veel meer in iemands gezicht te zeggen wat ik van de vindt. en dat heeft me sterk gemaakt. ik heb een sterkere bant bent de meisjes gekregen. en doen niet meer Bot tegen me!

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 08:28

Waarom ging je nou eigenlijk lopen dan?
Gewoon omdat twee meiden vervelend tegen je deden?

Komop zeg! Rug recht en zeg ze maar dat ze bij de mentor gaan mekkeren als ze vinden dat jij daar weg moet, maar dat je pas gaat als die dat in persoon tegen jou komt zeggen. Verder negeren. Dahaaag!
Laat je niet zo snel afschepen hoor! Als je straks in de 'grote boze mensenwereld' terecht komt kom je daar ook geen steek verder mee!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 09:31

Heb net je andere topic ook gelezen, wat herken ik dat zeg.. Ook dat stukje over je vader, gebeurd hier ook allemaal, vriendinnen kwijt, was ik ook het laatste schooljaar. Hoelang moet je nog naar school? Bij mij was het echt het laatste half jaar tot de examens, ging dus ook spijbelen en daar werd het echt niet makkelijker van. Kan je 1 tip geven: DOORZETTEN! Hoe moeilijk het ook is, als je hierna naar een andere school gaat of gaat werken (wat ik nu doe) wordt het alleen maar beter. (behalve de thuissituatie dan, kun je niks aan doen, alleen zo snel mogelijk op je eigen) Heb geen zin om mijn hele verhaal op een openbaar forum te gooien, maar je mag me altijd pm'en want ik herken dit heel goed!

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 09:55

aah sterkte meid!
Dat is niet leuk, dat je er niet lekker tussen zit op school. Misschien kun je er een keer met je mentor over praten? Is een andere groep misschien een optie?
En misschien kun je er ook eens met je vader over praten, want het is natuurlijk wel belangrijk dat hij het ook begrijpt!
Heel veel sterkte

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 10:42

Nee ik heb er niks aan als je over die mensen begint te zeuren dat ik t me niet moet aantrekken, ik trek t me ook niet aan het zijn gewoon allemaal kleine en grote dingen die zich opstapelen het word alleen maar moeilijker...
Ja we praten er al met mijn mentor heel veel over, maar je kan niet alles veranderen.
DeSa, ik zit nu in de 2e en die ga ik overdoen. En ik ga Havo doen dus ik zit nog wel een paar jaartjes op school (helaas)