Me 'vriendinnen' lieten me in de pauze stikken zat helemaal stil naast hun.
We hebben nieuwe groepjes en zit nu bij 2 jongens die echt helemaal niks doen.
En toen ik aan een tafel was gaan zitten kwamen er ineens 2 van die bi.tches 'Jaaa wil je ff weg gaan want wij hebben hier les' terwijl het gewoon midden in het domein was dus kan ik daar gewoon blijven zitten...
Die kreng.en werden boos dat ik niet weg wilde gaan, toen begonnen ze ruzie met me te maken omdat hun de verwarming aan wilde en het zonnescherm omhoog wilde etc etc terwijl ik er niet hard tegenin ging zei gewoon dat ik het niet wilde.
Heb mn moeder gebeld of ik naar huis mocht, ben toen anar huis gegaan. Belt me vader op dat Marijke (mijn mentor) boos was dat ik weg ben gegeaan en me vader begrijpt het ook niet hij was ookal boos.
Maarja, ik ben het gewoon helemaal zat ik wil gewoon u echt helemaal niet meer naar school echt nooit meer naar de school waar ik nu op zit. Vraag me af hoe dit gaat aflopen want mijn vader begrijpt dit helemaal niet (terwijl ik hier al een half jaar in zit). Kan niet wachten tot ik eindelijk op een andere school zit want school is echt een hel voor me.
Ik haat het, wil echt niet meer...