Wat kan je doen tegen misselijkheid? Stap net mn bed uit en ben zo enorm misselijk dat ik de hele tijd bijna moet overgeven (sorry voor de details ). Om half 12 moet ik hockeyen dus dan moet het wel over zijn Alvast bedankt voor de tips!
Ik denk dat die prikloze cola of verwaterde yogi er alleen maar zou zorgen dat ik nòg misselijker werd . Ik zou gewoon lekker op je gemakje zitten, proberen toch wat binne te krijgen want als je op een lege maag moet hockeye schiet dat nite op. en daarna idd een ibuprofen slikken
Aha, dan heb ik gelukkig het juiste gedaan, heb straks ibuprofen op, en heb een broodje gegeten. Die ibu begint al aardig te helpen, dus dat is wel fijn. Verder ben ik bang dat ik van die cola en yogi alleen maar misselijker zou worden, haha! Maar ik probeer het wel even.
Cola kan ervoor zorgen dat de misselijkheid minder word. Dit komt omdat er veel suiker inzit & daardoor word je suikerspiegel weer wat op peil gebracht en gaat je misselijkheid weg. Is niet altijd zo, dus je kan idd beter een ibuprofen nemen.
Ibuprofen tegen misselijkheid nog nooit van gehoort.Ibuprofen is een pijnstiller die soms zelfs voor (ernstige) maagklachten kan zorgen.Best wel apart om te horen. Kijk ook eens op www.omaweetraad.com
Ik wou net zeggen, als ik misselijk ben heeft Ibuprofen echt geen enkele zin. Alleen nog op z'n hoogst als ik wil slapen maar dat niet kan vanwege de misselijkheid, want slaap werkt vaak wel. Cola schijnt inderdaad echt goed te werken..