vorige week zaterdag de 17e had ik wedstrijd in joure, voelde me prima, na de wedstrijd naar huis, was uurtje of half 6 thuis en had geen zin om eten te maken en vriendlief ook niet,, dus eerst maar post openen, en wat las ik, ik had een etentje bij yankee doodle gewonnen in drachten, kwam dat goed uit
rond een uurtje of 10 kreeg ik het koud en alles begon zeer te doen, ik zei we moeten maar naar huis,, in de auto terug kreeg ik het steeds kouder, en begon steeds meer last van mijn zij/rug te krijgen.. eenmaal op bed trilde ik er zowat uit van de kou, maar zweete me kapot.. bijna niet geslapen, wnat zij werd maar erger met mijn zij.. de andere ochtend dacht ik ineens kon de blinde darm ook wel eens zijn, wij naar doksterswacht en die voelde en gelijk door gestuurd naar EHBO, en allemaal onderzoeken gedaan, en bleek het dus wel een onsteking te zijn, dus paar uur later gelijk geopereerd.. na de opereatie werd ik wakker terwijl de dokters dde slang uit mijn keel trokken,, vies :S 2 nachten blijven was de bedoeling, maar de koorts bleef boven de 40 graden dus moest blijven, na 3 dagen zakjte de koorst wel weer aardig, maar nog te hoog, rond 39 graden. bleek ik er een buikgriep bij et hebben. nou gister kreeg ik te horen als de koorst morgen ochtend goed is mag je naar huis. ik vanacht zo weinig mogelijk dekens over
en ja hoor de temp was 36.7 dus eindelijk mocht ik het ziekenhuis verlaten.. heb wel last van de wond maar dat is logisch, ze hebben er wel in om gesneden..

Het was wel moppig want ik met de kids kreeg een chauffeur van de ANWB om mij, kids, honden, auto en caravan naar huis te rijden(van Zeeland naar Enschede). ik heb nl. geen rijbewijs. Ik kreeg een oudere man, zei geen boe of bah onderweg, erg saai dus. Wat kreeg mijn eega: een leuke gezellige jonge blonde deerne! Leuk hoor. Maar ja, hij was net geopereerd, had nog lekker veel pijn, kon amper rechtop ziten, dus de kans dat hij wat zou versieren onderweg was nihil!
Zat hij weer 2 maanden in huis.