allergisch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ossie96

allergisch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 22:53

Sinds een paar jaar ben ik eigenlijk elke dag wel verkouden... Verkouden in de zin van snotterig.
Ik ben bang dat ik allergisch ben voor paarden. Als ik namelijk bij m'n paard ben geweest is het daarna een stuk erger, en ook als ik aan het poetsen ben wordt het erger... Soms jeukt mijn neus ook best wel.
Verder geen last van veel niezen of rode ogen.

Herkent iemand dit??

kaatje77

Re: allergisch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 22:56

Ja, ben eigenlijk ook altijd verkouden.
Misschien een allergie test laten doen?
Het kan ook van het fijne stof komen, hoeft niet zozeer paarden te zijn. Knipoog

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 22:59

Ja ik heb voor maandag een afspraak bij de dokter voor een allergietest Tong uitsteken
En van dat fijne stof is een goeie! Dat zou het ook best eens kunnen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 23:00

Geen lichte vorm van hooikoorts of een stofallergie ofzo? Dat past wel in het tijdbeeld namelijk (erg droog weer, hooikoortsseizoen)... Zou me (gezien de periode) niet direct hard zorgen gaan maken over een paardenallergie.

Eventueel eens wat anti-allergiepilletjes scoren bij de drogist of apotheek. Kijken wat dat doet Lachen

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 23:14

Nouks schreef:
Geen lichte vorm van hooikoorts of een stofallergie ofzo? Dat past wel in het tijdbeeld namelijk (erg droog weer, hooikoortsseizoen)... Zou me (gezien de periode) niet direct hard zorgen gaan maken over een paardenallergie.

Eventueel eens wat anti-allergiepilletjes scoren bij de drogist of apotheek. Kijken wat dat doet Lachen

Ja dat dacht ik dus eerst ook. Maar ik ben ik de winter ook verkouden, eigenlijk gewoon elke dag... Dus hooikorst waarschijnlijk niet maar stof zou heel goed kunnen Ja
Wist niet dat er pilletjes tegen allergie waren die je zonder recept kunt halen, handig! Thnx!!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 23:19

[LZP] > [MW]

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 12:22

altijd als ik bij de paarden ben krijg ik een loopneus Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 12:36

Ik ben ook elke dag verkouden. Bij mij is het geen allergie voor een bepaald soort dier, maar ik ben allergisch voor 'chemische stofjes in de lucht'. Uitstoot van fabrieken bijvoorbeeld... Erg handig dat we bijna pal naast een cacaofabriek wonen dus Knipoog

Hoop dat je in ieder geval niet voor paarden allergisch bent!

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 16:07

@ rock: woow dat is vervelend zeg! Maar verder geen andere klachten ofzo? Ik woon wel vlak bij corus, misschien ben ik ook wel voor hetzelfde allergisch Tong uitsteken

Maandag weet ik meer, ik laat wel weten wat eruit kwam!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 16:53

Nou, m'n stem is er flink kapot van gegaan... Vroeger kon ik best wel goed zingen om even arrogant te klinken... Tegenwoordig 'breekt' mijn stem al na 2 nummers Verdrietig

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 18:44

Jeetje dat is ook zonde! Mijn stem is nog zo als altijd gelukkig!
Maar in hoelang is dat dan gebeurd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 22:15

In de loop der jaren, maar de laatste paar jaar is het erger geworden... Flink wat keelontstekingen gehad door een verlaagde weerstand en zo...

larabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 23:16

stel je bent wel allergisch voor paarden of er komt niets uit, kun je naar een bioresenancietherapheut(hoe schrijf je dat in godsnaam Koe ) gaan dat helpt heel goed tegen alle allergieën, van sommige kom je zelfs helemaal af. als je meer wil weten pm me dan even. Pling