Nou, ik was mijn pony aan het longeren.
Mijn zusje kwam eraan met haar pony aan de hand. Mijn pony werd gek omdat ze vrienden zag en ik stuurde dus mijn zusje weg. Zij ging, zonder cap met alleen een halster en halstertouw, schijnbaar de andere wei in. Op een gegeven moment hoor ik haar brullen en schreeuwen.
Komt mijn vader naar buiten, begint ook te schreeuwen van "Wat heb je nu dan weer gedaan?" Zei: "Ik ben van Blue afgevallen." "Jaa dan had je maar een cap op moeten doen!!"
5 minuten later blijkt dat mijn zusje niets meer weet. Heletijd vraagt ze door wat er aan de hand is en wat er is gebeurd.
Hopsa, mijn ouders met het kind naar het ziekenhuis. (Het is 10 minuten geleden gebeurdt)
Ik aan de hand mijn pony uitstappen en maak het hoofdstel los. Gaat die knol van mij ook nog op mijn superdeluxeultradureenmooie hoofdstel staan. Juist, je raad het al. Hoofdstel van mij ook naar de maan. En zwaar ook nog

Hoedanook. Mijn hoofdstel is een bijzaak, ookal vind ik het echt dom dat mijn zusje zonder cap op de pony is gestapt. Maar eingelijk had ik moeten zeggen dat ze dat niet moest doen

Weet niet wat ze nu in het ziekenhuis aan het doen zijn, maar hoop voor haar dat 't meevalt. Ze is al genoeg gestraf. En ik ook