Eigen schuld...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Eigen schuld...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 19:47

...dikke bult zeggen ze toch altijd?

Nou, ik was mijn pony aan het longeren.

Mijn zusje kwam eraan met haar pony aan de hand. Mijn pony werd gek omdat ze vrienden zag en ik stuurde dus mijn zusje weg. Zij ging, zonder cap met alleen een halster en halstertouw, schijnbaar de andere wei in. Op een gegeven moment hoor ik haar brullen en schreeuwen.

Komt mijn vader naar buiten, begint ook te schreeuwen van "Wat heb je nu dan weer gedaan?" Zei: "Ik ben van Blue afgevallen." "Jaa dan had je maar een cap op moeten doen!!"

5 minuten later blijkt dat mijn zusje niets meer weet. Heletijd vraagt ze door wat er aan de hand is en wat er is gebeurd.

Hopsa, mijn ouders met het kind naar het ziekenhuis. (Het is 10 minuten geleden gebeurdt)

Ik aan de hand mijn pony uitstappen en maak het hoofdstel los. Gaat die knol van mij ook nog op mijn superdeluxeultradureenmooie hoofdstel staan. Juist, je raad het al. Hoofdstel van mij ook naar de maan. En zwaar ook nog Boos!

Hoedanook. Mijn hoofdstel is een bijzaak, ookal vind ik het echt dom dat mijn zusje zonder cap op de pony is gestapt. Maar eingelijk had ik moeten zeggen dat ze dat niet moest doen Hamer

Weet niet wat ze nu in het ziekenhuis aan het doen zijn, maar hoop voor haar dat 't meevalt. Ze is al genoeg gestraf. En ik ook Frusty
Laatst bijgewerkt door eenitraM op 22-05-08 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Poiuytrewq

Re: Eigen schuld...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 19:49

Zonde van je hoofdstel.

Het is niet zo slim van je zusje idd. Ik hoop dat het niet ernstig is, zou denken aan een hersenschudding oid.
Je houdt ons op de hoogte he?!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 20:06

ik heb dat ook gehad
maar wel mét cap Knipoog
en ik wist van vele weken niets meer..
ik ben met paard en al in het parcours onderuitgegaan Knipoog

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 20:08

Idd, jammer van je hoofdstel, maar ik denk dat op dit moment je zusje wel belangrijker is.. Knipoog Ik hoop dat ze niets ergs heeft, wel een beetje dom om geen cap op te doen. Maarja een ongeluk zit natuurlijk in een klein hoekje...

iig heel veel beterschap voor haar. En ik ben benieuwd wat ze uiteindelijk heeft..