veel pijn aan borstbeen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

veel pijn aan borstbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 13:10

Mijn jongste dochter heeft weer wat,een tijdje geleden had ze een paar weken gehoest en had ze last op de plek rond haar borstbeen.Ik ben toen naar he h.a gegaan omdat ze in het verleden bronchitus heeft gehad Het was een overbelaste spier van het hoesten.Nu hoest ze ook wel maar niet zo erg,smorgens heeft ze erg veel pijn en kan zich dan haast niet bewegen.Ook s,avonds in bed kan ze zich niet omdraaien, op school huilt ze als ik weg ga.Ik ga niet zo maar naar de huisarts want als hij zegt dat het weer die spier is schiet ik daar niks mee op.Kan die spier zo pijnlijk zijn of moet ik aan iets anders denken?

Blue_Eyes

Re: veel pijn aan borstbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 13:13

Vervelend is dat ja.
Het zal inderdaad een spier zijn, ook gezien het feit dat je zegt dat ze 's morgens moeite heeft om zich te bewegen. Dan is die spier waarschijnlijk erg stijf van het liggen.
Wat je aan je ha kunt vragen is fysiotherapie o.i.d., je kunt het ook eerst zelf proberen te verzachten met bv een spierbalsem als Tantum.
Ik weet niet hoe oud je dochter is natuurlijk.
Beterschap ermee!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 13:15

Ze is net 10 geworden en kan geen pijn verdragen dus dat maakt het allemaal nog erger, ik ga lekker smeren dat deed ik al maar ik ga daar gewoon mee door.

Christel3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 13:55

Ik heb het ook!

Heel raar, het doet zeer, en ik krijg er een heel benauwd gevoel van. Ik heb het pas 3 dagen maar word wel met de dag erger. Ik dacht zelf dat ik raar had geslapen ofzo. Ik blijf dit dus maar even volgen.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:09

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 20:21

Als het hoesten stopt is na een dag ook de pijn weg gelukkig.

Heleen1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 22:59

Dat is inderdaad echt spierpijn dan. Kan erg vervelend zijn, maar ze zal er toch doorheen moeten. Probeer haar te stimuleren om te blijven bewegen, wat spiergel wil ook nog wel eens helpen, een lekkere warme douche en verder er niet al te veel aan denken. sterkte ermee!