Ik weet eigenlijk ook niet hoe het nu zo opeens komt. Gister hebben we met Aanhouding&Zelfverdedigingtechnieken wel een paar worpen en aanhoudingen met verzet gedaan/geoefend maar studiegenoten vingen goed op nadat ze je ( bewust, dat moest) onderuit schopte/werkte of met een pijnprikkel in de boeien sloegen.
Ik had toen en ook in de rest van de dag ook nergens last van, ja wat spierpijn en blauwe plekken maar dat had bijna iedereen en is zo goed als wekelijks het geval

's middags hebben we nog zwemtraining gehad, een o.a. paar reddingsduiken en sprongen gemaakt maar ook daar niks raars gedaan zover ik mij kan herinneren.
's Avonds mijn paard gereden en tijdens het lichtrijden in de middendraf schoot het me opeens in mijn rug. Ik dacht eerst dat er even een spiertje verkeerd zat en dat ie wel weer goed zou schieten maar ik ben gestopt omdat ik mijn linkerbeen opeens niet meer voelde.

Na een paar minuten begon die te tintelen en daarna was het gevoel weer terug. Ik had toen alleen nog last van mijn rug. Thuis onder de warme douche en naar bed in de hoop dat het de ochtend over zou zijn maar dat is dus niet zo.
We hadden vanmorgen schiettraining en dat ging echt zwaar bagger omdat mijn rug helemaal stijf is/vast zit. Ik kan niet lang staan want dat trekt door in mijn benen en al helemaal niet schieten van achter de dekking vandaan of ik gebukte houding want dan moest ik buigen in mijn rug en dat gaat dus niet. Ik ben niet zo snel een pieperd maar nu zeiden verschillende docenten dat ze aan mij zagen dat ik echt pijn had.
Als ik zit moet ik er ook om denken hoe ik ga zitten, met lopen hoe ik beweeg en tjah die rug beperkt mij gewoon in mijn bewegingen.
Wie oh wie weet hoe het komt en wat ik hieraan kan doen want ik wil er zo snel mogelijk vanaf

Vrijdag sportdag/zes kamp met de hele academie en daar wil ik eigenlijk wel graag aan mee doen.