Ik heb het nu al een poosje, maar volgens mij is het echt begonnen na mijn operatie (2005). Bij deze operatie was het nodig om me hele buik open te halen, en ook mijn buikspieren door te halen.Reden evt. per PB
Alles kraakt en zit vast! Mijn tenen, knieen, heupen (waarvan er eentje niet goed in zijn kom zit), hele rug , nek, schouders, ellebogen, polsen, en vingers.
Om het kort te benoemen, al mijn gewrichten. Maar ook mijn borstkas (de aanhechting van beide kanten) kan nogal eens vastzitten, en met een behoorlijk harde *KNAK* weer losschieten (auw)
Daar komt dan nog bij dat mijn ene been langer is dan mijn andere (niet veel, halve CM hooguit),waardoor vanzelfsprekend mijn heupen, en rug uit balans zijn. Daarbij heb ik ook nog zware borsten, waardoor ik geen rechte 'rughouding' heb.
Hierdoor klem ik vaak (onbewust) mijn kaken op elkaar, waardoor ik gigantische hoofdpijn krijg.
Mijn huisarts beweerd dat hij er niks aan kan doen, behalve een steunzooltje.
Volgende week ga ik verhuizen en krijg ik een andere huisarts, en ik wilde eigenlijk vragen of hij mij kan doorverwijzen naar een chiropractor..
Iemand met hetzelfde probleem, en ideeen?