Ik ging samen bij een vriendin slapen met nog 2meiden.
Er bleef ook een jongen slapen, maar hij mocht eigenlijk niet.
Die moeder van die jongen had toen opgebeld naar mijn vriendin's huis, en hij moest onmiddelijk naar huis komen.
ik was samen met 2vriendinnen waker, en dat meisje waar we sliepen die sliep lekker.
De moeder van dat meisje was ook naar beneden gekomen om te vertellend dat die jongen weg moest.
We beleven nog even met die moeder zitten...
Omdat ik me opeens niet zo lekker voelde vroeg ik of ik iets te drinken mocht.
Ik liep toen naar de deur en liep toen weer terug omdat ik me licht in me hoofd voelde (ik voel het altijd aan komen als ik flauw ga vallen). Toen was ik ook flauwgevallen, ik kwam toen weer bij en ging gelijk zitten, maar dat ging toen weer verkeerd ik ben toen weer flauwgevallen toen ik bij was gekomen bleef ik nog maar even liggen, en ik was toen weer flauwgevallen dus ik ben 3x flauwgevallen in ongeveer 10minuten, wat vinden jullie daarvan?
en toen was er nog iets die volgende morgen gingen wij ons boven omkleden, opeens kreeg ik toen geen lucht meer en begon te hyperfentileren (weet niet hoe je dat schrijft

Wat vinden jullie hier nou van? Ik heb het daarna niet echt meer gehad. wel dat ik weer bijna geen lucht kreeg en dat ik me raar voelde maar niet echt dat ik ging hyperfentileren.

Wat zouden jullie hebben gedaan?