Ik heb de afgelopen week een normale menstruatie week gehad, en die was vrijdag gestopt. (Ik ben aan de pil, dus ik begon die dag weer met mijn pil).
Nu kreeg ik zaterdagochtend ineens weer 'hevige' buikpijn, alsof ik weer aan mijn menstruatie begon.. en er kwam allemaal stolsel uit zeg maar... Het ziet er niet uit als een gewone menstruatie, want elke keer als ik bijvoorbeeld ga zitten dan vloeit er helemaal niets.. totdat ik ga staan, dan komen er allemaal soortement van 'proppen' naar buiten...
Ik heb dit dus nu 2 dagen, en de pijn is wel weg, maar het komt zo nu en dan nog steeds eruit!
Ik doe nu geen tampon in omdat ik nu maar gewoon alleen maar wil dat het er gelijk uit komt, het is ook niet echt vloeibaar, dus ben bang dat het niet opgenomen wordt door de tampon..
Ik ben dus nu aardig bang dat ik een miskraam o.i.d heb gehad!? Ik heb dit nog nooit meegemaakt!
Wie o wie heeft dit ook meegemaakt??
Ik stap niet gelijk naar de dokter, omdat die er waarschijnlijk ook vrij weinig aan kan doen (en ik ben niet zo'n held met doktoren

Gr. Cynthia