miskraam gehad?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cYn

miskraam gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 15:53

Hoi mensen,

Ik heb de afgelopen week een normale menstruatie week gehad, en die was vrijdag gestopt. (Ik ben aan de pil, dus ik begon die dag weer met mijn pil).
Nu kreeg ik zaterdagochtend ineens weer 'hevige' buikpijn, alsof ik weer aan mijn menstruatie begon.. en er kwam allemaal stolsel uit zeg maar... Het ziet er niet uit als een gewone menstruatie, want elke keer als ik bijvoorbeeld ga zitten dan vloeit er helemaal niets.. totdat ik ga staan, dan komen er allemaal soortement van 'proppen' naar buiten...

Ik heb dit dus nu 2 dagen, en de pijn is wel weg, maar het komt zo nu en dan nog steeds eruit!
Ik doe nu geen tampon in omdat ik nu maar gewoon alleen maar wil dat het er gelijk uit komt, het is ook niet echt vloeibaar, dus ben bang dat het niet opgenomen wordt door de tampon..

Ik ben dus nu aardig bang dat ik een miskraam o.i.d heb gehad!? Ik heb dit nog nooit meegemaakt!

Wie o wie heeft dit ook meegemaakt??

Ik stap niet gelijk naar de dokter, omdat die er waarschijnlijk ook vrij weinig aan kan doen (en ik ben niet zo'n held met doktoren Bloos ). Ik hoop dat jullie me een beetje wijs kunnen maken.....

Gr. Cynthia

kazan

Re: miskraam gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 15:56

Nou ik denk niet dat je een miskraam hebt gehad aangezien je niet zwanger bent (??) Aangezien je gewoon ongesteld bent geweest.
Ik Zou het eventjes afwachten of het minder wordt en anders toch naar de dokter gaan.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 15:59

Ik denk niet dat je een miskraam hebt gehad omdat je gewoon nog ongesteld bent geweest. Het klinkt eerder als een doorbraakbloeding o.i.d..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:00

Ongesteld en zwanger kan een vriendin van mij had het 9 maanden lang.Maar was je wel zwanger weet je dat wel?

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 16:01

dat is dus het probleem.. Ik hoor wel vaker van mensen die niet weten dat ze zwanger zijn, een gewone cyclus hadden, en ineens toch een dikke buik kregen..... Heel veel mensen hebben de afgelopen weken aan me gevraagd of ik zwanger was... Aangezien ze aardig wat symptoompjes aan me 'zagen'. Ik was heel moe, geregeld een misselijk gevoel, en voelde me 'opgeblazen', hield vocht vast.. de vriendin van mijn vader vroeg het zelfs ook aan me... heb geen test gedaan, omdat ik het maar vol hield dat ik een gewone cyclus had... maar nu ik dit heb begin ik wel héél erg te twijfelen...

Het klinkt een beetje stom allemaal, maar had ik nu achteraf toch maar even een testje gedaan.. dan wist ik het nu zeker of het nou een soort van miskraam was, of toch iets anders..

Ik wacht het inderdaad nog even af, en dan stap ik even naar de dokter...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:02

Dat kan Marleen. Maar dat komt niet vaak voor. Knipoog
Denk ook niet dat dit een miskraam was. Heb zoiets soortgelijks pas geleden ook gehad.. Was aan de pil begonnen en kreeg gewoon doorbraakbloedingen.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:05

Bij een miskraam blijven de hormonen nog even in je lichaam, vandaag of morgen een test halen heeft dus wel zin. Als de test positief is, ga er dan niet vanuit dat je een miskraam hebt gehad. De kans is wel vrij groot, maar je kan vrij hevige bloedingen hebben en toch zwanger blijven.
Een heel heftige menstruatie zou ook kunnen, helemaal als je aan de pil bent en daar recent iets in gewijzigd hebt.
Ik zou voor de zekerheid toch even naar de HA gaan..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:06

Bij een miskraam heb je vaak erge krampen.

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 16:09

batje schreef:
Bij een miskraam blijven de hormonen nog even in je lichaam, vandaag of morgen een test halen heeft dus wel zin. Als de test positief is, ga er dan niet vanuit dat je een miskraam hebt gehad. De kans is wel vrij groot, maar je kan vrij hevige bloedingen hebben en toch zwanger blijven.
Een heel heftige menstruatie zou ook kunnen, helemaal als je aan de pil bent en daar recent iets in gewijzigd hebt.
Ik zou voor de zekerheid toch even naar de HA gaan..

Ik heb niet recentelijk iets in mijn pil veranderd.. Ik gebruik nu al zo'n 4 jaar dezelfde pil.. Heb er nooit problemen mee gehad.
Maar ik hoop inderdaad maar dat het doorbraakbloedingen zijn, maar vind het zo raar omdat ik van de week gewoon normaal ongesteld was..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 16:13

^^ Dat had ik pas geleden ook.. Was net ongesteld geweest.. 1 dag niet en toen begon het.. Terwijl ik de pil juist geslikt had. Knipoog

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 16:15

Somebitch schreef:
^^ Dat had ik pas geleden ook.. Was net ongesteld geweest.. 1 dag niet en toen begon het.. Terwijl ik de pil juist geslikt had. Knipoog

haha oke dan, ik krijg er weer een beetje hoop van dat het gewoon een doorbraakbloeding is Lachen
bedankt voor de reacties!

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:23

Het kan best zijn dat je van de week gewoon ongesteld bent geweest maar dat het baarmoederslijm nog niet was losgekomen. Dat kan nu dus het geval zijn geweest. Dat je met opstaan ineens vloeit, is ook normaal, zeker bij slijm. Mocht het nog langer dan vandaag aanhouden, zou ik toch even bij de huisarts langsgaan.

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 21:26

je kunt het beste even een test halen. of ga even naar de huisarts.

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 23:28

bedankt iedereen voor de reacties, ik heb er vandaag weinig tot geen last meer van gehad.. alleen vanmorgen nog heeel even, maar vrijwel niet meer van die 'stolsols'..
Als het langer had geduurd ging ik er zeker even mee naar de dokter.. maar zodra dit weer een keer gebeurd, ga ik even advies bij hem inwinnen.