vermoeidheid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aline_17

vermoeidheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 19:46

Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw van 18 jaar.
Ik ben de laatste tijd vreselijk snel moe, als ik naar school ben geweest ben ik kapot 's middags, of als ik iets gezelligs heb gedaan met een vriendin.
Ook toen ik vandaag moest werken werd ik vanmiddag ineens ontzetten moe, ik kreeg een zwaar gevoel in mijn ogen. Kon zo wel slapen, maarja dat kan natuurlijk niet op je werk. Clown
Ik heb hiervoor al een keer een bloedtest laten doen, maar hier is niets uit gekomen.
Wie is er zo vaak zo moe?

ellepel

Re: vermoeidheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:49

pfeiffer??
is niet meteen aantoonbaar in het bloed he..pas als je het echt al hebt kan het aangetoond worden.

eet je goed,slaap je verder wel goed?
word je uitgerust wakker smorgens?
heb je het erg druk?
kun je wel voldoende ontspannen?

heleboel vragen Haha!

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 19:54

Ik eet wel goed, ik eet savonds nooit zoveel, maar niet zo weinig dat je je er zorgen over moet gaan maken ofzo. Slapen gaat prima Lachen
Druk heb ik het alleen op zaterdag, dan werk ik de hele dag, verder heb ik niet veel te doen. Moet er alleen smorgens vroeg uit, maarja iemand van 18 moet dat toch gewoon kunnen?
Ontspannen ben ik lang niet alijd, vooral niet als ik naar school ga. De HA dacht dat hier de vermoeidheid vandaan kwam, maar ik ben al minder gespannen als voorheen maar de vermoeidheid blijft..

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:56

Ik heb op mijn pc een folder staan over cvs (chronisch vermoeidheid syndroom).

Ik was al vanaf mijn 15e de hele tijd moe. De huisarts heeft toen bloed laten prikken en al. Ik heb zelfs spieronderzoek gehad. Mijn huisarts zei ook steeds van "zit tussen je oren" maar ik bleef erop aandringen dat het verder onderzocht werdt.

Toen ben ik op mijn 23 bij het radboud terecht gekomen, daar heb ik veel vragenlijsten moeten invullen. En vandaar uit bleek dat ik het CVS syndroom heb. Ik heb nu ook 1 jaar therapie gehad (gesprekken met psycholoog, opdrachten gekregen etc).
Nu gaat het al veel beter, maar ik moet wel oppassen dat ik geen zware terugval krijg.

Als je informatie wilt over CVS moet je dit maar via pb aanvragen en kan ik het via de mail naar je toesturen.