Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En dan gaat er gewoon weer een nieuwe laag over
Talisa schreef:Ach, ik heb altijd waterproof en heb nog steeds wimpers hoor. Haal het er ook bijna nooit allemaal af, alleen wat 's ochtends onder mn ogen hangtEn dan gaat er gewoon weer een nieuwe laag over
en sinds dien merk ik dat ik weer vollere wimpers van me zelf heb
Haal het er wel elke avond op, en sochtends weer nieuwe! Laag over laag lijkt me dus absoluut niet goed voor je wimpers. Dan worden ze zo dik van de mascara? Of heb ik dat nou verkeerd

haal het er wel elke avond af, omdat mijn kussen anders zwart ziet
en omdat ook anders gaat jeuken.
Lizzle schreef:Wat ik altijd 'geleerd' heb is dat je wimpers elke 2 weken helemaal vernieuwd zijn. Dus dan vraag ik me af of het dan überhaupt uitmaakt?
Berdien schreef:Ik heb zonder mascara ook geen wimpers. Ben rossig van mezelf, dus als ik niet smokkel heb ik én geen wimpers, én geen wenkbrauwen. Die teken ik dus ook licht bij, zodat ik nog wat uitdrukking heb
hoogblond, als ik niks op doe ziet dat er echt niet uit 

suze_ schreef:Berdien schreef:Ik heb zonder mascara ook geen wimpers. Ben rossig van mezelf, dus als ik niet smokkel heb ik én geen wimpers, én geen wenkbrauwen. Die teken ik dus ook licht bij, zodat ik nog wat uitdrukking heb
hier precies hetzelfdehoogblond, als ik niks op doe ziet dat er echt niet uit
ik doe geen waterproof, dat rotspul krijg ik er gewoon niet af.. savonds maak ik mn snoet schoon, meestal zit er dan nog wel beeetje op. en dat al iedere dag 13 jaar lang.. en heb ze nog steeds
Dus inderdaad wenkbrauwen bijtekenen en toch echt wel een paar flinke lagen mascara. Maar die haal ik netjes elke dag helemaal eraf
DUS!
Ik gebruik ook geen waterproof meer..misschien van de zomer ivm zweten oid maar ik vind het ook best een rotspul........