Nog meer mensen met een brug?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jmc

Nog meer mensen met een brug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 14:11

Tien jaar geleden heb ik een ongeluk gehad en ben daarbij mijn twee voortanden kwijtgeraakt. Gesukkeld met slechte tandartsen waardoor ik uiteindelijk bang werd voor de tandarts. Afspraken zei ik af, en m'n gebit werd er niet beter op. Ik liep met twee stifttanden en een beugeltje om alles bij elkaar te houden.

Een half jaar geleden begon een van m'n tanden los te zitten, want de duur van zo'n stifftand is namelijk niet zo lang. Gelukkig heeft mijn vriend geregeld dat ik bij een goede tandarts terecht kon en inmiddels heb ik al m'n noodbrug. Ook tijdelijk, daar ze m'n tanden nu eerst gaan bleken en daarna krijg ik mijn echte porseleinen brug. Hopenlijk kan ik dan na 10 jaar eindelijk in een appel bijten!!
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!!!

Nu was mijn vraag of er nog meer mensen zijn met een brug en wat jullie van het resultaat vinden?? Haha!

Arvensis

Re: Nog meer mensen met een brug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 14:57

ja, ik heb ook een brug, geen idee wat voor soort verder.. het bevalt mij prima Knipoog hij wil soms nog wel eens wat loszitten, maar dat is zo weer geregeld bij de tandarts.
heb er verder nooit problemen mee en heb hem denk ik zeker al wel 5/6 jaar..

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:48

LZP -> MW

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:50

ik heb 12 jaar een brug gehad van 4 kiezen
na 12 jr was de wortel weggerot van de achterste kies en had ik een gat waar 3 kiezen horen
nu heb ik 2 implantaten met een brug van 3 kiezen.

en nergens geen last van Haha!